Mites sulla ja blondilla menee?

227 2 0
                                    

Olemme saapuneet luokkaan Dracon ja Pansyn kanssa. Kaikki oppilaat eivät ole vielä tullut luokkaan. Meni hetki, kunnes kaikki olivat jo luokassa.

Kesken tuntia Harry taas vilkuili minua. Voi ihan oikeasti! Eikö Hermione sanonut hänelle, että lopettaisi? Minä kurtistin kulmiani hänelle. Hän käänsi päänsä pois ja minä pyöräytin silmiäni.

Tällä kertaa emme voineet istua Dracon kanssa yhdessä. Hän istuu minua vastapäätä. Minä vilkuilin häntä vähän väliä ja hymyilin. Olen onnellinen siitä, että tämän jälkeen ei ole enempää tunteja. Kiitos.

Yhtäkkiä joku istuu viereeni. Katsahdan häneen. Hermione. No voi niimpä tietenkin.

"Mitä asiaa? Etkö näe, että olen kirjoittamassa? Sinunkin pitäisi olla." Kysyin häneltä.

"Y/n.. voitaisiinko vain sopia tämä tyhmä riita. Tässä ei ole mitään järkeä. Emme hauku enään Malfoyta, jos suostut olemaan kaverimme taas." Hermionen anoi vieressäni.

"No en minä tiedä. Enkä varsinkaan nyt, kun olemme tunnilla!" Sanoin hänelle korottaen ääntäni.

"Onko siellä jokin vinosti Neiti Granger ja neiti Y/l/n?" Lipetit kysyi. Se on vain Y/N! Ajattelin päässäni.

"Ei mitään teille kuuluvaa." Sanoin. Tämä on tyhmää.
"Nyt jos voisit vain mennä omalle paikallesi kirjoittamaan tätä samaa mitä minä. Niin olisin puolet iloisempi kuin nyt." Kuiskasin Hermionelle. Hän huokaisi ja meni takaisin omalle paikalleen.

Katsoin Dracoa, joka katsoi minua huvittuneena. Hän alkoi kirjoittamaan jotain erilliselle lapulle. Hän heitti sen minulle. Minä katsoin mitä siinä lukee.

No jo oot jääräpäisellä tuulella :D Kermakaljalle tänään myöhemmin kahdestaan?
♡ Draco

Naurahdin ja aloin kirjoittamaan.

No olin mä ehkä vähän :) Ja joo mikäs ettei.

Kirjoitin sen ja heitin hänelle. Hän luki sen ja katsoi minuun hymyillen. Hymyilin takaisin ja jatkoin tunti juttuja.

Nyt tunti loppuu ja mennään syömään. Kävelen luokan ovea kohti ulos. Draco juoksee nopeaa perääni.

"Huhuh sä oot nopea." Draco sanoi. Minäkö nopea? PYH.

"Onko nää nyt taas näitä sun iskureploja?" Minä sanoin kikattaen.

"Ei tällä kertaa. Kyllä mä parempaankin pystyn. Vai onko ne ihan huonoja?" Draco sopersi.

"Hahaha voi että sun kanssas. Joo niin varmaan pystyt. Ei oo huonoja, mutta vois niitä ehkä vähän hioa." Naurahdan. Hän kohottaa vain kulmiaan.

"Selvä yritetään" Hän vastasi. Nyt olemme kohta Suuressa salissa. Pääsimme Suureen saliin ja kätemme irrottautuvat. Kävelen Fredin ja Georgen väliin hymyillen istumaan.

"No kukas sut nyt noin hymyilemään saa?" Fred kysyi minulta.
"Me kaks selvästi." George vastasi. Jaahas nää on nyt taas näitä keskusteluja.

"Haha todella hauskaa, mutta väärin. Se on blondi." Sanoin vihjaillen Dracoa.

"Juu juu kyllähän me nyt tiedettiin. Kunhan vaan heitin jotain." George sanoi. Joo niin varmaan.

"Kuinka teillä menee?" Kysyn molemmilta kaksosilta.

"En tiedä, äitimme menehtyi eilen." Fred sanoi vakavoituneena ja katsoi minuun.

"Siis mitäh? Oikeasti? Olen pahoillani." Kysyin järkyttyneenä ja pahoitellen. Molemmat pojista alkoi nauraa. "No voi jestas nyt taas! Mä en kestä teitä kahta!" Sanoin nauraen. Nauroimme ja söimme hetken.

"Mites sulla ja blondilla menee? Onko tullu riitoja?" Fred kysyi. En suutu, jos Dracoa sanotaan blondiksi.

"Hyvin menee. Tuli meillä yksi, mutta se kesti vain yhden yön tai no päivän en mä tiedä." Vastasin vähän naureskellen. Fred ja George nyökkäsivät vastaukseksi.

"Onko sulla jo pari tanssiasiin? Meetkö sen kulta pojas kanssa?" George kysyi minulta. Minä pyöritin silmiä hymyillen.

"Joo meen. Onko teillä?" Vastasin ja kysyin heiltä.

"Onhan meillä. Kaikkihan nyt meidän pari haluaisi olla." Fred sanoi nostaessa pään ylpeän näköiseksi.

"Okei. No ketkä?" Kysyin heiltä.

"Ei me paljasteta." George sanoi.

"Hiljaisuus! Elikkä olette varmaan kuulleet, että pidämme tanssiaset tänä vuonna. Tanssit ovat viikon kuluttua. Ennen sitä on telttaretki, jonne menevät neljännen lukuvuoden oppilaat parinsa kanssa. Minä tulen mukaan sinne retkelle, sillä en jätä teitä sinne yksikseen. Kannattaa etsiä parit ennen telttaretkeä. Retki pidetään huomenna. Eli huomenna emme pidä tunteja. Kiitos!" Minerva puhui kuuluvalla äänellä. Salissa alkoi heti puheensorina.

Katsoin Dracoa heidän pöytäänsä. Hän katsoi minuun ja hymyili. Rakastan.Häntä.Liikaa. "No niin pääset sen poikas kaa samaan telttaan. Onnea!" George sanoi vinkaten silmäänsä. No justiinsa.

"Dracon jutut on paljon hauskempia, kun noi teiän." Puuskahdin. Sain vihdoin syötyä. "Mä menen nyt, kun sain syötyä edes jotain." Sanoin pojat vain nyökkäsivät.

Lähdin kävelemään rohkelikko tornille. Takaani tulee Pansy.

"Hei kuraverinen! Mentäiskö mekko ostoksille telttaretken jälkeen?" Pansy kysyi minulta.
"Miks ei" vastasin.

Luku 18 olkaa hyvä <33

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Onde histórias criam vida. Descubra agora