Kyyneliä

393 8 0
                                    

Y/n pov:
Olin hetken vain ollut Dracon kanssa. Tällä hetkellä hän kirjoittaa jotain taikajuoma juttuja. Minä vain katselin häntä, kunnes hän katsoo jälleen minuun. Käänsin pääni nopeaa pois, kunnes hän naurahtaa.

"Rakas sä teet aina noin, kun mä katson sua, miks?" Draco kysyi minulta.

"Sä näytät vaan niin söpöltä ja komealta kun oot keskittynyt ja muutenkin." Vastasin hänelle hymyillen.

Hän naurahti "Ja sinäkö muka et olisi söpö ja nätti? Sä oot maailman upein." Hän sanoi minulle. Hän on niin ihana ja rakastan häntä vain liikaa. "Y/n.." Hän tokaisi.

"Niin Draco?" Minä vastasin.

"Voinko luvata sulle jotain?" Hän sanoi.

"No mikä se on kulta?" Sanoin kysyvästi. Tunsin olevani turvassa hänen seurassaan ja se tuntui hyvältä.

"Mä lupaan sulle, että mä en koskaan jätä sua ja mä lupaan, että mun kanssa sä oot aina turvassa, okei?" Hän sanoi.

Se oli niin suloisesti sanottu, että olin aivan häkeltynyt."Öö.. ÄH siis joo- joo tietenki ja toi oli niin ihanasti sanottu." Sanoin hänelle.

"No jooh, mutta mun pitäis mennä varmaan nyt omaan huoneeseen." Hän sanoi.

"Aa okei joo, mutta onko meillä seuraavaksi taikajuomia?" Kysyin häneltä.

"Joo nähään siellä, kaunotar." Hän sanoi ja antoi minulle pusun. Sen jälkeen hän hymyili ja lähti ovesta iloisesti.

Minulla tuli heti kauhea ikävä. Tekisi mieli aina vain katsella häntä elämän loppuun saakka.. okei joo aika imelää. Noh valmistaudun seuraavalle tunnille.

Olin juuri kampaamassa tukkaani, kunnes joku koputti oveeni. "Kuka siellä?" Kysyin.

"Hermione" Hermy sanoi.

"Joo tuu vaan!" Vastasin. Hermione avasi oven ja tuli luokseni.

"Okei Y/n.. tykkään Ronista, mutta se vaan.. Mitä sä oot mieltä?" Hermione intoili.

"Siis ensinnäkin tiedätkö, että pitääkö se susta?" Kysyin häneltä.

"En tiedä oon niin hermostunut, kun pian on taikajuomia ja mä istun sen vieressä. Miltä mä näytän? Onko hiukset pystyssä?" Hermione hätäili.

"Kuule prinsessa, sä näytät hyvältä noin. Nyt vaan pää pystyyn ja mee sinne tunnille ja oo oma itses, okei?" Sanoin hänelle.

"Okei okei ehkä mä näytän hyvälle." Hermy sanoi.

"Nähään tunnilla." Hän lisäsi ja lähti huoneestani. Odotin vielä hetken ja sitten lähdin kävelemään tunnille. Olin pian luokassa, kunnes Ron ottaa olkapäästäni kiinni.

"Y/n! Tiedätkö sä mitä Hermione ajattelee musta?" Ron sanoi hätäisesti.

"Kyllä mä jotain taidan tietää ainakin, että se tykkää susta." Sanoin ja menin luokkaan.

Löysin heti silmiini platinan blondin söpön pojan. Kävelin Dracon luo ja hän näytti kovin iloiselta. "Aa moi kaunotar, kai kaikki on hyvin?" Hän kysyi minulta varmistaeksi.

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Where stories live. Discover now