Mä en olisi halunnut..

165 5 2
                                    

"Tuu Blaise! Älä oo hituri." Scott huuti Blaiselle, joka käveli kuin etana takanamme. Ja me hänen edellään. Hän hölkkäsi peräämme.

"En oo hituri. Te vaan kävelette liian kovaa." Blaise sanoi ja rapsutti niskaansa. Katsoin meidän jalkojamme. Eihän me edes mennä kovaa.

"Mä kävellään normaalia vauhtia. Jäit kattomaan kumminkin niitä luutia siihen ikkunalle. Kyllä se matsi menee hyvin." Sanoin ja Blaise kohautti olkiaan. Draco otti kädestäni kiinni ja avasi Kolmen luudanvarren oven minulle.

"Naiset ensin." Hän sanoi hymyillen ja minä hymyilin takaisin, mutta Scott pilasi tämän hetken ja ryntäsi ennen minua sisään hieman tönäisten.

"No niin tulkaapas. Te tuutte viimeisenä." Scott naurahti ja osoitti minua ja Dracoa. Blaise ja Astoria asteli ohitsemme sisään ja menimme Dracon kanssa sisään viimeisenä.

"En oo ollu täällä pitkään aikaan." Sanoin ja kävelimme tiskille koko porukka. Meillä kaikilla on mustaa päällä.

"Saaneen tarjota kaikille muille... Paitsi noille kahelle. Ne saa ostaa omat kaljansa." Scott sanoi ja huudahti tilauksensa.

"No haista veri." Sanoin ja tönäisin häntä vähän. Katsoin ympärilleni ja näin Cormacin. Annoin Dracolle pusun poskelle, hän katsoi minua. Irrotin käteni hänen kädestään ja lähdin Cormacin luokse.

"No hei kullannuppu." Hän tervehti. Iljettävää.

"No hei mulkku. Sanon vaan, että pysy kaukana musta." Sanoin ja lähdin pois. Hän huusi takaisin itsehän tulit mun luo. Menin takaisin Dracon viereen ja hän otti kädestäni kiinni ja antoi pusun hiuksieni sekaan.

Saimme kermakaljamme ja Draco oli jo lähdössä muiden luokse, mutta minä jäin vielä tiskille, jonka takana seisoi matami Rosmerta. "Mä tuun kohta." Sanoin Dracolle. Hän nyökkäsi.

"Mulla on tälläinen koru. SÄ teet siihen kirouksen ja viet sen tonne baarin vessaan. OKEI." Sanoin ja löin käteni baari tiskiin. Minun on tehtävä tämä. On pakko. Rosmerta nyökkäsi monesti järkyttyneenä ja otti korun minulta.

Menin takaisin Dracon ja muiden luokse. "Näytit aggressiiviselta." Astoria sanoi.

"Ööh joo mä.. mulla on vaan pääkipeä." Sanoin. Menin lähemmäksi Dracoa. "Mä sanoin sen sille. Nyt sillä on se." Kuiskasin hänelle ja hän nyökkäsi.

Hetken päästä Draco nousi ylös penkiltä.

"Minne sä meet?" Kysyn.

"Vessaan." Hän vastasi. Minä vilkaisin muita ja sitten Dracoa. Nousin ylös myös.

"Mäkin tuun. Oottakaa tässä." Sanoin muille ja he nyökyttivät lähdin Dracon kanssa vessoille päin ja näemme portaiden takana istuvan Potter, Hermione ja punatukka.

Katsoin Dracoon, joka mulkaisi heille ja otti kädestäni kiinni ja veti minut vessaan mukaan. Täällähän on vain yksi vessa joten käymme sitten vuorotellen.

Draco laittaa oven kiinni perässämme ja kääntyi minuun ja seisoi siinä. Katsoin häntä myös paikallani.

"Mitä?" Naurahdin. Draco käveli eteeni ja käveli hitaasti minua päin niin, että minä törmäsin seinään. Katsoin hänen silmiään minun naamani edessä.

"Rakastan sua." Hän kuiskasi korvaani.

"Mäkin rakastan sua." Sanoin ja suutelin häntä. Suutelimme vielä toisenkin kerran ja kauemmin. Dracon kanssa kahdestaan on aina niin kivaa. Hän laittoi kätensä paitani alle lantiolleni ja suuteli minua. Minä laitoin käteni hänen takaraivoon hiusten sekaan.

"Mun kanssa sä voit vaan olla. Eikä tarvi pelätä, kulta." Hän sanoi ja suutelee kaulaani.

15 minuutin päästä tulemme pois vessasta ja suljen oven perässäni. Tulemme siihen kohtaan missä näimme Potterin. Katsoin heidän pöytään, jossa he olivat ja ovat edelleen. He katsoivat meitä kulmat kurtussa.

"No eikö saa edes käydä poikaystävän kanssa kahdestaan vessassa. Vai onko siinäkin jotain väärää?" Sanoin ja menimme Dracon kanssa yhdessä kavereidemme luo.

"Mmm mikäs kesti?" Scott kysyi, kun istuimme penkille.

"Ei me edes oltu kauaa." Sanoin ja join kermakaljani loppuun.

"En oo samaa mieltä. Mitä te teitte?" Blaise sanoi. Pyöritin silmiäni.

"Ei mitään tehty." Sanoin. Kaikki kolme nauroivat.

"Jaha no jätetään tämä tähän. Ja mennään."

꧁☠︎︎꧂

"Hyvä Blaise!" "Sä pystyt siihen!" Meidän porukka hurrasi yleisössä. Blaisellä oli kaato hän kuljetti sitä kainalossaan rohkelikot perässään. Hän läheni rohkelikon maalivannetta. Ja heittää sen... LÄPI! Nousimme ylös ja taputimme.

"Blaise Zabini sai luihuisille 10 pistettä! Seurataan peliä!" Lee Jordan huusi mikrofoniin.

"Luihuisten pitää voittaa." Draco sanoi minulle ja antoi minulle pusun poskelleni.

꧁☠︎︎꧂

Tulimme oleskelu huoneeseen. Tänään on vielä illalla luihuisten voiton takia juhlat tai bileet miten sen nyt voisi sanoa. Menin ikkunoiden eteen ja katsoin mereen. Tosiaan tämä oleskelu huone on veden alla, jos sen niin voi sanoa. Katselen kaikkia kaloja ja sellaisia.

Draco tuli taakseni ja laittoi kätensä ympärilleni. Hänen leukansa oli olkapäälläni.

"Kaunista." Sanoin. Draco hymähti.

"Sinä olet." Hän sanoi ja antoi pusun poskelleni.

"Draco mä.. se koru.. mä en olisi halunnut-"

"Mä tiedän. Mä tiedän, mutta meidän on pakko. Sä tiedät, että jos sä et tee mitä lordi käskee niin sulta menee henki. Meidän pitää vaan yrittää pysyä normaalina ja edes vähän positiivisena eikä masistella. Okei? Me pystytään tähän yhdessä." Draco sanoi ja halasi minua ja suuteli otsaani. Hänen tuoksunsa, läsnä olo, hiukset, ulkonäkö, luonne ja kaikki vaan tuntuu niin hyvältä ja oikealta.

"Draco, voitko sä.. aah.." Minä hermoilin.

"Niin, kaunotar?" Hän kysyi ja katsoi minun silmiäni.

"Jos voisit sanoa, että teit sen, jos joku kysyy. Sä kirosit sen.. kuka siihen koruun koskeekaan. Mä en.. mä-"

"Joo.. joo. Mä teen sen sun vuoksi." Draco sanoi ja halasi minua uudestaan.

Kiitos 1k lukijoita!! Kiitos tosi paljon, love you<3

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Where stories live. Discover now