"...Ihmissusi on muulloin aivan tavallinen jästi tai velho, mutta täydenkuun aikaan se muuttuu saaliinhimoiseksi otukseksi. Parannuskeinoa ei ole, mutta viime aikoina on kehitetty liemi, sudenmyrkkyjuoma, joka lievittää suuresti pahimpia oireita." Binns kertoi.
Istumme porukkamme kanssa takana. Potter on vilkuillut minuun aina vähän väliä. Hänhän tietää, että olen kuolonsyöjä. Kunpa hän ei kertoisi muille, mutta tietenkin hän kertoo. Varsinkin tyhmille kavereilleen.
"Lievittäisikö se teidän tunteita toisianne kohtaan." Scott kuiski ja nauroi.
"Turpa kiinni, Scott." Draco kuiskasi takaisin.
"Binns voisitko kertoa jotain kuolonsyöjistä?" Kuulin Hermionen äänen. Ei! Mitä! Ei.
"Ohh.. no selvä. Tiedätte-kuka keräsi ympärilleen kannattajia, joita hän alkoi kutsua kuolonsyöjiksi. Kuolonsyöjien tarkoituksena on tappaa kaikki ei-puhdasveriset velhot ja ottaa valta velhomaailmassa. He ovat tiedätte-kenen aatteiden kannattajia, ja tottelevat herransa käskyjä. Yleensä he palvelevat tiedätte-ketä kuolemaansa saakka. Nimitys syntyy todennäköisesti tiedätte-kenen pakkomielteestä ei vain saavuttaa kuolemattomuus vaan tuhota kuolema lopullisesti." Binns sanoi.
Katsoin Dracoon ja hän näyttää yhtä stressaavalta kuin minäkin. Otan Dracon kädestä kiinni. Hän katsoo minua ja näyttää minulle hymyn.
"Mutta miten silloin pitää toimia, jos tuntee kuolonsyöjän, joka on samassa paikassa." Potter kysyi. Hä, mitä? Ei!
"No tuota tuohon en tiedä vastausta. Kerrot ainakin Dumbledorelle." Binns sanoi. Ei voi jestas. Mitä tästäkin nyt tulee. "Mutta nyt tunti on loppu. Saatte lähteä." Hän lisäsi.
Kaikki lähtee nopeaa pois luokasta. Me neljä teemme samoin. Menemme ulos. Valkoinen lumi peittää maan. Pian on Tylyaho ja sen jälkeen on se illallinen.
"No niin Potter pilaa kaiken. Mitä me nyt tehdään, kun kerran Dumbledore saa tietää tästä kaikesta?" Draco huokaisi.
"Kyllä me jotain keksitään, Draco. Ja sullahan on se tehtävä." Minä sanoin.
"Ai niin.. teen sen kyllä. Kunhan nyt saan nämä kaikki tyhmät Potter asiat hoidettua pois tieltä." Draco sanoi.
"Mitkä kaikki asiat?" Kysyin.
"Näet kyllä." Draco sanoi ja antoi pusun poskelleni. Puna nousi poskilleni.
"Älä tee tyhmyyksiä kiitos. Äläkä kerää verta nenästäs." Sanoin hänelle ja hän hymyili.
"Joo joo katotaan nyt." Draco vastasi hymyillen suloista hymyä.
"Näytät hyvältä." Sanoin.
"Sä näytät tuplasti enemmän." Draco sanoi.
"En halua ruhjeita sun upeisiin kasvoihin. Oo kiltti!" Sanoin ja menin hänen eteensä, jotta hän lopettaisi kävelemisen.
"Se käytti suhun loitsua, Y/n." Draco sanoi ja katsoi silmiini.
"Tiedän."
"Se satutti sua, niin mä sitten sitä." Draco sanoi ja otti kädestäni kiinni ja jatkoimme kävelyä.
****
"Olen kuullut, että Tylypahkassa on kuolonsyöjiä. Joten toivomme teidän olevan varovaisia." Dumbledore sanoi.
YOU ARE READING
Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy
Fanfiction2023 vuoden minä sanoisi ei. Älä lue. Y/n törmää puhdasveriseen platinan blondiin poikaan kun hänellä on kiire junaan. Junassa kuitenkin ehtii jo tapahtua paljon. Lopulta kuitenkin tarina kääntyy onnelliseen loppuun vai päättyykö? Voiko kaksi rakast...