viski shotteja

204 3 0
                                    

Tanssimme Dracon kanssa yhdessä kaikki tanssit. Nyt juomme jotain alkoholia en ole varma mitä, mutta ei ainakaan kovin väkevää. Okei on tämä väkevää. Kaadan taas vähän kurkustani alas ja irvistän väkevyydelle.

"Voi jestas! Toi oli ihan pieni lirunen vaan. Annas kun mestari näyttää mallia!" Draco sanoi itsevarmasti. "Tänne yks shotti!" Hän sanoi tiskin takana olevalle henkilölle.

"Draco tää ei oo ehkä hyvä idea. Mieti nyt sitä pää kipua ja huonoa oloa. Älä juo sitä. Sä oot juonut jo tarpeeksi." Minä yritin saada hänen mielensä muuttumaan.

"Hei ei tässä ole mitään hätää. Kyllä mä pärjään. Luuletko, että en oo ennen juonut näin?" Draco sanoi ja laittoi kätensä olkapäälleni.

"Ei vaan kun.. noh näytä sitten miten 'mestari' sen vetää alas, jos kerran olet niin hyvä." Minä sanoin. Draco kohotti kulmiaan ja veti shotin suoraan kurkustaan alas.

"Tadaaa! Näin se menee! Ei edes ilme värähtänyt. No niin leidi sun vuoro." Draco ylpeili ja silitti selkääni rohkaisevasti. Naurahdin ja pyöritin silmiäni ja vedin shotin kurkustani alas. Takertelin pokan pitämisessä.

"Ta..tadaa! En mä mikään amatööri ole! Wohoo! Ok ok lisää vaan tänne!" Minä tuuletin. Draco katsoi minua hieman hämmentyneenä.

"Ootko sä nyt ihan varma tästä? Sä olit äsken ihan, että 'hyiii ei ikinäää yöökk' tyylillä. Ja nyt oot valmis vetämään kännit tuosta vaan?" Draco kysyi huolehtivaisesti.

"Siis tottakai! Tänne se shotti ja heti! tai öö.. mun poikaystävä öö antaa sulle köniin." Minä kailotin. Draco otti kädestäni ja veti minut pois tiskiltä. Kävelimme hopean väriselle sohvalle, jossa istui myös Scott.

"Ai terveee Scott paska! Kuiss huriseee?" Minä tervehdin. Scott katsoi minua vähän järkyttyneenä.

"Ööh onko tää ihan okei? Ootko huumannut sen tai jotain?" Scott kysyi.

"En vitussa ole! En mä sellasta tekisi! Se vaan joi viskiä niin kuin mäkin LOL! No mene nyt pois! Hus hus!" Draco sanoi ja otti rennon asennon sohvalla. Minä menin nojaamaan häneen ja suukotin häntä otsaan.

"Joooo niin menenkin Roomeo ja Juulia! Hyvästi jääkää sinne vaan." Scott huusi lähtiessään.

"Idiootti." Minä sanoin hiljaa. Draco tuhahti ja hymyili. "Tiedätkös mitä.." Draco sanoi. "Niin?" Minä kysyin.

"Sä olet mun oma." Draco sanoi. Taaaaass.

"Haha joo tiedän-" Minä sanoin.

"Ei vaan oikeasti! Jos joku poika ahdistelee sua, kerro mulle. Tai jotain tollasta, niin kerro mulle aina. Sä voit kertoa mulle kaiken, koska mä välitän susta ja suojelen sua aina. Mä lupaan." Hän sanoi ja antoi minulle pusun poskelleni ja nousi ylös sohvalta.

"Heii minne sä menet?" Minä kysyin.

"Mä käyn vaan vessassa. Odota siinä. Mä tuun ihan kohta takaisin. Yritän olla nopea." Draco sanoi ja antoi vielä yhden pusun otsalleni ja lähti vessoille päin.

Hm mitä mä nyt yksin teen hetken aikaa? Ron, Hermione ja muut ovat keskenään joten minun pitää olla nyt Dracon kanssa. Se ei haittaa tosiaan yhtään! Ei ollenkaan! Mutta nyt, kun hän käy vessassa niin joudun odottamaan.

"Hei, kukas yksinäinen neito täällä istuu?" Kuului pojan ääni ja joku istui viereeni. Käänsi katseeni tähän ja näin pojan, joka oli varmaan Cormac en ole varma.

"Cormac Mclaggen?" Minä kysyin.

"Hah joo! Mutta mitäs sä täällä yksin istut? Tarvitko seuraa multa?" Cormac kysyi. Alkaa jo nyt ahdistamaan.

"E-en tarvi seuraa. Mun p-poikaystävä käy vaan vessassa." Minä sanoin hieman tärisevällä äänellä ja menin hieman kauemmaksi.

"Poikaystävä? Et sä sitä tarvi, mä oon tässä. Mä voin pitää sulle seuraa." Cormac sanoi ja tuli viereeni.

Hän laittoi kätensä reidelleni ja otti leuastani kiinni ja käänsi sen häneen. Hän suuteli minua. Tönäisin hänet vittuun ja lähdin kävelemään pois. Menin vessojen eteen odottamaan Dracoa.

En ymmärrä mitä juuri tapahtui. Hän vain suuteli minua. Onneksi tönäisin hänet pois. Vessan ovi avautui ja ryntäsin heti halaamaan Dracoa.

"Heiiii! Mikä on? Mitä tapahtui? Sanoin, että odota sohvalla." Draco kysyi ja halasi minua takaisin.

"Cormac.. se-" Minä ehdin aloittaa.

"Mä tapan sen! Tuu! Missä se kusipää on?!" Draco huudahti nopeaa ja lähti vetämään minua jonnekin.

"Se.. se.. on.. öö.. HEI tuolla." Minä sanoin ja osoitin Cormac:ä, joka istuu jonkun hänen kaverinsa kanssa tiskillä.

Draco katsoi sinne ja lähti minä mukanaan kädestä pitäen sinnepäin. Draco puristi kättäni kovaa. Hän melkein hölkkäsi minä perässän Cormacin luo.

"Mitä vittua!? Mikä vittu sun ongelma on? Et koske mun tyttöystävään! Kai sen pitäis olla päivän selvää, että toisen tyttöystävään ei kosketa. Joten pidä noi sun rohkelikko käpäläs erossa mun tyttöystävästä!" Draco huusi ja tönäisi Cormacia.

"Hä! Mitä helvettiä Y/n! Mitä sä oot pälättänyt tuolle käärmeelle? Hei kuules, ei oo kovin kilttiä valehdella omalle poikaystävälle. Enkä mä kyllä usko, että teillä olis jotain juttua." Cormac sanoi ja käveli minua lähemmäs. Hän oli ehkä 20cm päässä minusta.

"Me ollaan yhdessä! Äläkä koske häneen!" Draco sanoi ja veti minut hänen taakseen.

"No ei mua edes kiinnosta tuollaiset lauta lutkat! Mä vaan suutelin sitä huvinvuoksi. Hyvät huulet. Ei oo muotoja, mutta ainakin on hyvä suutelemaan. Hyvä vaan, että se sun jästi "isäs" raiskas sut ja se "äitis" yritti tappaa sut-" Cormac puhui ja Draco veti tätä suoraan nyrkillä naamaan.

"Älä vittu puhu noin! Et vittu puhu noin siitä!" Draco huusi ja veti Cormacia vielä viisi kertaa uudestaan nyrkillä. "Ymmärrätkö, että pysyt kaukana?!" Draco lisäsi.

"Mitä täällä tapahtuu? Malfoy irti." Severus isäni tuli ja irrotti Dracon Cormac:sta. Draco tuli luokseni ja laittoi kätensä toiselle puolelle lantiotani.

"Cormac ahdisteli sun tytärtä!" Draco saoi isälleni. Hän katsoi minua ja kyynel tippuu poskelleni. Sitten hän katsoo Cormac:a.

"Tanssiaiset ovat ohi! Palatkaa huoneisiinne!" Isä sanoi ja tuli Dracon luokse, hän kuiskasi hänelle jotain. Sitten hän meni Cormac:n luo. "Sinä! Tulet minun mukaani, NYT!" Hän sanoi Cormac:lle.

"Tuu, mennään mun huoneeseen." Draco sanoi ja otti kädestäni kiinni ja lähti vetämään meitä pois Suuresta salista.

"Y/n mitä tuolla tapahtui?" Scott tuli vierellemme. Minä läpsäisin häntä poskelle ja jatkoimme matkaa.

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Where stories live. Discover now