On ilta ja meidän pitäisi olla jo nukkumassa. Olen Dracon kanssa tähtitornissa. Katsomme vain maisemia hiljaa. Miten kaikki on mennyt näin nopeaa. Aika vain juoksee, niin nopeaa kuin voi. Se vain kuluu.
"Kato noita kahta tähteä. Ihan kuin me. Yhdessä." Draco sanoi ja osoitti taivaalle. Minä yritin metsästää näitä kahta tähteä, mutta en löydä.
"Missä? En näe." Minä sanoin katsoen taivaalle. Draco meni taakseni seisomaan ja otti kädestäni kiinni ja nosti sen ylös osoittaakseen tähtiä. En kestä tätä tunnetta, kun se pitää kädestäni. Kyllä tämä tuntuu edelleen aivan taivaalliselta.
"Tuolla. Näetkö?" Draco kuiskasi korvaani. Katsoin kahta kauniin kirkasta tähteä, jotka ovat ihan lähekkäin. "Siinä on me nyt." Draco kuiskasi.
"J-joo. Kauniita." Minä yritin sanoa rakastumisen vallan keskeltä. Poskelleni vierähti kyynel. Tää on liian ihanaa ja koskettavaa. Draco pyyhkäisi kyyneleeni sormellaan ja sen jälkeen laittoi kätensä ympärilleni takaapäin. Hän suuteli kaulaani.
"Oot kaunis." Hän sanoi minulle. "Mietin vaan, että miltä sun äitis näyttää, jos sä olet noin kaunis. Rajota vähän." Draco kuiskasi. Minä naurahdin.
"Niin sitä mä en tiedä. Pitäisi varmaan viiltää kurkku auki, että tietäisin." Nauroin. Draco kiristi otettaan ympärilläni.
"Sä et tee sitä." Hän sanoi ja ja antoi pusun poskelleni. Käännyin Dracoon päin niin, että kasvomme ovat vastakkain. Istuin tornin kaiteelle ja Draco laittoi kätensä selälleni etten tippuisi alas. "En aio tiputtaa sua." Laitoin omat käteni hänen niskaan hiuksien sekaan. Katsoin Dracon komeita kasvoja ja en pysty olla hymyilemättä.
"Oon sanonut monesti, että tuon hymyn sun kasvoille-" Draco aloitti.
"Ja sä teit sen taas. En vaan pysty vastustamaan näitä sun kasvoja. Miten sä näytät noin hyvältä. Ootko sä oikea ihminen vai onko mun silmissä vaan roskaa. Miten sä näytät tolta? Noin hyvältä?" Minä sanoin ja korjasin vähän asentoani kaiteella. Yhtäkkiä horjahdan vähän ja sydän hyppää kurkkuun. Luulen jo, että putoan. Tunnen kädet ympärilläni, jotka ottavat minut isoon halaukseen.
"Mähän sanoin." Draco sanoi ja nosti minut pois kaiteelta ja otti minut uuteen halaukseen. "Luulitko, että antaisin sun pudota tosta noin vaan?" Hän kysyi.
"En, mutta luulin silti, että putoan. Eikä olisi haitannutkaan, vaikka olisin." Sanoin. Draco irrottautui halista ja laittoi kätensä poskilleni.
"Mua haittaisi jos putoaisit. Putoaisin perässä. Ilmiselvää. Noh tules nyt, prinsessa. Mennään nukkumaan edes vähäsen." Draco sanoi ja otti kädestäni kiinni.
"Juu. Ei saa sitten lähteä mihinkään, kun nukun. Sä pysyt mun vieressä. Ei karkailuja. Eikä saa vetäytyä pois mun puolelta. Me nukutaan samalla puolella okei? Muista." Sanoin.
"En tietenkään." Draco vastasi ja antoi pusun poskelleni. Kävelemme portaita pitkin. Yhtäkkiä edessämme seisoo Harry. Miten! Ai niin hänellä on näkymättömyys viitta.
"Mitä te täällä teette tähän aikaan? Teidän pitää olla nukkumassa. Kello on 2 yöllä." Hän sanoi ja heilutti kädessään olevaa soihtua.
"Me oltiin kahdestaan viettämässä aikaa. Ja oltiin tässä koko ajan menossa. Väisty." Sanoin ja odotin hänen siirtyvän.
"Kahdestaan viettämässä aikaa. Joo joo voitte tehdä niin päivälläkin. Yöllä on kylmempikin." Harry sanoi.
"Väisty." Minä sanoin.
"Mihin itse olet matkalla tähän aikaan, Potter? Me kerrottiin syymme, joten kerro omasi. Katsoisit välillä edes tähtiä." Draco sanoi ja tönäisi Harryn pois tieltämme. "Eikä kannata ilmestyä koko ajan meidän eteen tai käy huonosti." Draco sanoi vielä Harrylle portaiden loppuessa.
"Dracooo, missä sun t-paita on?" Minä vinguin penkoen huonetta.
"Hhh ei kai taas. Se on siellä korissa sun oikeella puolella." Draco sanoi. Nappasin t-paidan ja laitoin sen päälleni. "Hyvältä näyttää." Draco sanoi vilkaisten minua. "Tuu mennään nukkumaan." Hän lisäsi.
"Ainoastaan sun viereen suostun mennä nukkumaan." Sanoin ja menin sänkyyn. Kietouduin Dracon kaulalle ja annoin muutaman pusun hänen poskelleen. "Hyvää yötä, fretti." Minä sanoin.
"Hei et kutsu tolla nimellä." Draco sanoi.
"Meillä oli lupaus." Minä muistutin.
"Kauniita unia ja oman kullan kuvia, fritsukaula." Draco sanoi ja antoi minulle pusun otsaani.
"Kuka se on? Kenestä näen unia?" Kysyin. Haluan kuulla sen yhden tietyn sanan.
"Mä tietenkin. Kuka muukaan se olisi?" Draco sanoi ja silitti sormellaan poskeani.
"Ei kukaan muu. Nyt nukutaan." Vastasin.
"No nukahda." Draco sanoi.
Herään siihen, että minulla on kylmä. Miten tänne näin kylmä on tullut yhtäkkiä? Joo yleensä tyrmissä on kylmä, mutta ei ollut näin kylmä, kun nukahdin. Katson ympärilleni ja Draco on toisella puolella sänkyä nukkumassa selkä minuun. Menen hänen viereen ja halaan häntä takaapäin.
"Draco?" Kysyn.
"Mm?" Hän mumisi puoli unessa.
"Ootko okei?" Kysyin häneltä.
"Mhm." Hän mumisi myöntävästi.
"On kylmä." Sanoin. "Halaa mua." Sanoin. Dracoa kääntyi ympäri ja halasi minua. Oltiin siinä hetki. "Rakastan sua." Sanoin.
"Kiitos." Draco vastasi edelleen puoli unessa.
"Heii..." Minä sanoin surullisesti.
"Sori. Mäkin sua." Hän sanoi.
"Osaatko nyt pysyä tässä, jotta ei tuu kylmä?" Kysyin.
"Mhm." Hän vastasi myöntävästi. "Pysyn." Hän lisäsi.
YOU ARE READING
Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy
Fanfiction2023 vuoden minä sanoisi ei. Älä lue. Y/n törmää puhdasveriseen platinan blondiin poikaan kun hänellä on kiire junaan. Junassa kuitenkin ehtii jo tapahtua paljon. Lopulta kuitenkin tarina kääntyy onnelliseen loppuun vai päättyykö? Voiko kaksi rakast...