En voi muuta.

166 4 0
                                    

Katsoin kartanon ikkunasta, kun Bella, Lucius ja joku kolmas menivät ottamaan Potteria, Hermionea ja Ronia vastaan portille. Draco tuli taakseni.

"Tuu. Meitä tarvitaan." Hän sanoi. Nyökkäsin pienesti, ja kävelin hänen perässään siihen samaan huoneeseen, missä on kokouskin.

Hetken kuluttua kuuluu rynnimistä ja heidät retuutettiin luoksemme. Ron ja Hermione jätettiin taaksemmas, ja heistä pidettiin kiinni. Potter tuotiin minun ja Dracon eteen. Bella nosti hänen päänsä ylös kasvot meihin päin. Katsoimme häntä, hänen kasvonsa olivat erikoisen näköiset.

"No?" Bella kysyi ja hymyili.

"En oo varma." Draco sanoi vieressäni hiljaa.

"Draco.." Lucius sanoi hiljaa ja käveli Dracon ja minun luo. Hän otti Dracoa niskasta kiinni. "Kuuntele. Jos me saamme Potterin Pimeyden Lordille. Kaikki tulee olemaan.. kaikki voi muuttua ennalleen. Ymmärrätkö?" Hän sanoi. Draco nyökkäsi päätään hieman peloissaan.

"Herra Malfoy.." Scabior sanoi.

"Kuinka kehtaat puhua minulle noin omassa talossani!" Lucius huuti Dracon korvan vieressä.

"Lucius.." Narcissa sanoi ja otti Luciuksen pois luotamme.

"Jos Y/n kertoisi meille, onko hän oikeasti Potter. Älä ujostele, kultaseni. Tules tänne." Bella sanoi ja näytti kädellään minun tulevan Potteria lähemmäksi. Menin polvilleni hänen eteen ja katsoin häntä. "Meidän pitää olla täysin varmoja, että se on hän."

"Mikä hänen kasvojaan vaivaa?" Kysyin.

"Niin juuri. Mikä hänen kasvojaan vaivaa?" Bella toisti.

"Kun jahtasimme heitä metsässä hänen kasvoihin tuli loitsu.." Scabior sanoi. Bella kääntyi ympäri.

"Sinäkö sen teit?" Hän kysyi osoittaen Hermionea, ja nauroi. Narcissa tuli luokseni ja taputti minua olkapäähän. Nousin ylös ja kävelin Dracon luo. Bella pysähtyi.
"Mikä tuo on?" Hän osoitti kädellään isoa miekkaa mikä oli kuolonsyöjän kädessä. "Mistä sinä sait tuon?"

"Se oli tytöllä, kun löysimme ne. Luulen sen olevan nyt minun." Bella osoitti sauvallaan häntä, ja loitsu tuli kuolonsyöjään. Bella sai miekan käteensä. Hän taikoi Fenririn kaulaan mustan käärmeen, joka kuristaa tätä.

Seisoimme nurkassa Dracon kanssa Lucius edessämme, hän piti meitä kaukana Bellasta.

Bella kuristi myös Scabioria

"Ulos! Ulos!" Hän huusi. He nousivat ylös ja alkoivat hipua pois pidellen kaulaansa. Bella meni Ronin ja Hermionen luo. "Laita pojat kellariin!" Hän huusi ja otti Ronin pois Hermionen luota. Narcissa vei heidät Peterin luo, ja Peter vei heidät kellariin.

"Meidän pitää vähän jutustella tyttö tytölle!" Bella sanoi Hermionelle. Hän heitti Hermionen maahan, ja meni hänen päälleen istumaan.

"Miekka kuului minulle, mistä sinä sait sen?" Hän kuiski Hermionen korvaan. "Mistä löysit sen?!" Hän kysyi kovalla äänellä. Hermione itki ja tärisi.

"En saanut mitään." Hän itki. "En saanut mitään."

"En usko tuota." Bella sanoi ja alkoi viiltää Hermionen käteen. Hermione huusi, itki, kiljui. Kuulostaa kamalalta. Katsoin Dracoa, hän katsoi minua katseella, joka kertoi emme voi mitään.

Bella ei enään viiltänyt Hermionen käteen. Näin Hermionen kädessä kuraverinen. Siitä valuu verta. Kävelin hitaasti Hermionen luo, mutta pysähdyin niille sijoilleen, kun kuulin Bellan äänen.

"Y/n, pysähdy! Mitä luulet tekeväsi?" Hän kysyi, ja katsoi minua ihmeissään. Mitä sanon?

"En mitään. Mä vaa-"

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang