Tyttö pöpöjä

217 3 0
                                    

Heräsin omasta huoneestani jonkun ravisteluun. Käänsin kylkeni ravistajan suuntaan.

"Vihdoin sä heräsit! Nyt tule aamiaiselle Ruusunen." Ginny hihkui. Hän suorastaan hyppi innoissaan. En tiedä mikä hänellä oli, mutta nousin ylös ja puin jotain päälle.

Kävelimme Suureen saliin Ginnyn kanssa. Vilkaisin luihuisten pöytään. Draco oli siellä ja Scott. Joo en haluu mennä tänään tonne pöytään Scottin takia.

Istuimme nyt rohkelikon pöytään Ginnyn kanssa. Hän istui Harryn viereen iloisena ja halasi tätä. Harry hymyili hänelle iloisesti takaisin. Mmmm.

"Harryy! Onkos Ginny kiva tyttöystävä?" Minä kysyin virne kasvoillani. Harry ja Ginny käänsivät katseensa minuun Ginny punastui.

"Ööm emme ole yhdessä.. vielä." Harry vastasi. "Mutta on Ginny kiva." Hän vastasi nopeasti vielä.

"Aih.. no höh! Mä jo ehdin innostua." Minä sanoin nenää nyrpistäen. Hermione vain naurahti minulle. "No miten teillä?" Minä kysyin ja katsoin Hermyä ja Ronia.

"Emme me nyt tiedä vielä. Sinä kans hoppuilet näiden asioiden kanssa ihan turhan nopeaa." Hermione sanoi hermostuneena ja punaisena. Pyöritin silmiäni.

"Nyt on lauantai eli ei tunteja JES! Hetkonen.. saan tänään sen mekon!" Minä hihkuin innosta. Ginnyn silmät heti katsoivat minuun.

"MEKKO? Hei mä sit kans autan sua näyttämään prinsessalta sen Malfoyn kanssa.. kai sä siis menet sen kanssa?" Ginny intoili. Minä nyökytin päätäni.

"Joo meen tietenkin. Ei sitten liikaa mitään, se rupeaisi ahdistamaan." Minä varoitin Ginnyä.

"Joo joo. Minä osaan kyllä." Ginny vastasi ja minä hymyilin. "Kiitos Ginny! Oot kultaa." Minä vastasin.

"Niin on." Harry sanoi pienesti hymyillen syödessään. Ginny katsoi häntä ja hymyili myös.

"No niin siitä se etenee veli." Ron sanoi posket pullollaan ruokaa. Yök.

"Hidasta vähän tota tahtia. Yököttää jo katsominen tai ruuan läsnä olo." Minä sanoin ja katsoin pois.

"Hä, ruuan läsnä olo?" Ron kysyi minulta ja nielaisi ruuat alas kurkustaan.

"Niin punapää. Ruuan läsnä olo, että se on meidän kanssa." Minä sanoin.

"Et kai sä vaan käytä tuota samaa nimeä, mitä Malfoy käyttää. Ja pyh ruuat mitään läsnä ole." Ron mutisi.

"Saan käyttää vaikka porkkana paska-nimeä jos haluan. Kyllä ne itkee, jos laitat ne suuhun. Idiootti." Minä sanoin.

"Äh oot outo. Hanki toimivat aivot." Ron sanoi. Siis mitä.

"Pidä se suusi kiinni, kun et ymmärrä mistään mitään." Minä vastasin. Hermione vain tönäisi kyynärpäällään Ronia.

"No mitä nyt?" Ron kysyi.

"Että ole kunnolla." Hermy sanoi. "Olet kamalan töykeä." Hän lisäsi.

"En ole. Minä menen." Ron sanoi.

"Tulen mukaasi. Heippa Harry, Ginny ja Y/n!" Hermy huudahti ja lähti porkkanan perään.

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Where stories live. Discover now