On joululoma, ja me kaikki neljä istumme oleskeluhuoneessa. Draco, Blaise, Scott ja minä. Draco pyörittelee sauvaa sormissaan. Scott harjailee hiuksiaan. Ugh. Blaise katsoo minua. Öm.
"Mitä katot? Anna kun arvaan. Tummahiuksinen tyttö jolla on päällä huppari ja college housut. JA, jolla on poikaystävä, joka on samassa huoneessa." Minä sanoin. Blaise naurahti.
"Hei come ooon! Oot hot ja tiiät sen itsekin." Blaise sanoi nauraen. Hah no en tiedä. Enkä tuu koskaan tietämään.
"En tiedä. En koskaan." Minä sanoin ja käännyin katsomaan Dracoa, joka vieläkin pyörittelee sauvaansa sormiensa välissä. En ymmärrä miten se tekee ton.
"Miksi sä teet tota?" Kysyin.
"Mitä? Tätä?" Draco kysyi ja pyöritteli sauvaansa silmieni edessä.
"Joo joo, mutta vastaa kysymykseen." Minä sanoin ja siirsin hänen käden pois naamani edestä.
"Ehkä koska se on kivaa ja näytän hyvältä, kun mä pyörittelen sitä." Draco sanoi ja tuli kasvojeni eteen. Hän katsoi silmiäni.
"Kuulitko? Näytän hyvältä, kun pyöritän sitä? Ei mitään "oih joo niin näytätkin!" Vastauksia?" Draco sanoi."Älä keräile kehuja." Minä virnistin ja otin hänen kädestä kiinni ja suutelin sitä. Aina kun pidän Dracon kädestä kiinni, niin mun sisällä oleva sydän vaan sulaa. Äh tää tunne.
"En keräile.. en mä oo koskaan keräillyt. Näytänkö mä siltä, että keräilen kehuja?" Draco kysyi ja suutelin vielä kerran hänen käsiään. "Ja älä tee noin, sä saat mut hulluksi." Draco lisäsi.
"Haha oot niin hauska... keräilet." Minä sanoin.
"Okei. Ootte. Ällöi." Scott sanoi sohvan nurkasta. "Yök." Blaise sanoi.
"Pian ne varmaan menee naimisiin ja Dracon isä valittaa. Sen jälkeen ne menee sänkyyn. Sitten Y/n on paksuna ja niillä on perhe. Sitten ne eroaa, koska Draco söi liikaa omenoita." Scott sanoi. Draco kääntyi katsomaan minua ja heilutti kulmakarvojaan.
"Eiii." Minä mumisin.
"Etkö sä halua pikku blondeja kakaroita?" Draco kysyi minulta alahuuli tuprulla.
"Siis joo kyllä haluan, mutta.. niin.. ollaan niin.." Minä yritin keksiä jotain.
"Kato nyt se meni sanattomaksi. Hot. Se miettii sitä, että me mentäis sänkyyn." Draco kuiskasi Scott:n korvaan. Luuleeko toi, että mä oon joku kuuro vai?
"Hei mä kuulin ton." Minä sanoin ja Draco nauroi söpöä nauruaan. " En mä menny.. sanattomaksi. Enkä aatellu." Sanoin.
"Juu juu etpä niin. Tehäänkö jotain?" Blaise ehdotti. "Totuutta?" Minä kysyin.
"Näääh tylsä peli." Draco marisi.
"No sano sä parempi." Minä sanoin.
"En ole koskaan.." Hän sanoi.
"No mitä me sit tehdään, jos on tehnyt sen mitä sanotaan?" Minä kysyin.
"No pitää ottaa aina yks vaate pois. Se on aina sama. Tai tylsät tyypit juo shottei." Blaise sanoi.
Eikä. En halua riisua mun hupparia. Ne haukkuu mua kumminkin laihaksi. Vitun vittu.
"No ööh.. en mä tiiä.." Minä epäröin. En halua.
"Hei come on Y/n! Tää olis ihan tylsää sitten." Blaise anoi.
"Noo.. en mä.. No okei! Okei sitten! Olkaa vitun hyvä." Minä sanoin nopeaa.
"Noni hyvä! Whoo!" Scott huusi.
"Okei mä alotan. En ole koskaan ollut alasti jonkun edessä. Ja vauvana ei lasketa!" Blaise sanoi hymyillen.
"Lasketaaks pyyhe? Niin kun.." Draco kysyi. Ai niin jooo.. se oli niin hyvän näkönen. Minä naurahdin ja pistin käden suulleni. Draco katsoi minua ja nauroi. Hän pörrötti hiuksiani.
"Öööm mikä tää juttu on? Ja ei lasketa." Blaise sanoi. Scott otti sukkansa pois. "Oho oho!" Draco sanoi. Sitten minäkin otin sukkani pois. Jos ette muista milloin, niin silloin suihkussa. Draco näki mut ja myös Callum...
"Siis mikä tää juttu on, kun Scott ja Y/n vaan otti? Onko tää jotain?" Blaise kysyi.
"Ei ole! Ei tosiaankaan." Minä huusin.
"Oishan se nyt kiva jos ois mutta ei ole." Scott vastasi minun jälkeeni. Just joo.
"Aha ok. Draco etkö sä ota?" Blaise kysyi.
"Ei oo syytä ottaa." Tämä blondi vastasi.
"Öööö okei." Blaise vastasi.
"Mun vuoro! En ole koskaan suudellut jotain vaikka ei ollut edes seurustellut tätä." Scott sanoi.
Scott otti toisen sukkansa pois. Draco otti oman ensimmäinen sukkansa pois. Hetkinen.. mitä?! Hä?!
"Draco.. mitä!?" Minä kysyin häneltä hämmentyneenä.
"Etkö muista?" Hän kysyi kohottaen kulmiaan. "En muista! Mitä mun nyt pitäisi muistaa?" Minä kysyin vieläkin hämmentyneenä.
"Siellä junassa silloin mä suutelin sua ja sit ne typerät kaksoset tuli sinne." Draco vastasi.
"Aaa.. mä.. joo okei." Minä naurahdin.
"Mä pettäisin sua? En mä niin tekisi." Draco sanoi. Niin mä just luulin. Miten mä en muistanut?
"En ole koskaan.." Draco aloitti ja vilkaisi minua. "Hah! En ole koskaan tuijottanut poikaa, jolla on ollut pelkästään pyyhe vyötäröllä ja ajatellut, että se näyttää kuumalta ilman paitaa." Draco sanoi nauraen ja katsoi minua.
"Mitä?" Kysyin muka, että en tiedä mistä tämä puhuu.
"Toinen sukka pois niin kun olis jo." Tämä nauroi. Blaise ja Scott vain katsoi meitä.
"Hm!" Minä tuhahdin ja otin sukan pois. "Sitä vähän minäkin. Sun vuoro." Draco sanoi.
"Toi muuten kostetaan. En ole koskaan halunnut lintsata tuntia sen takia, että haluan olla tytön kanssa kahdestaan." Minä sanoin. Draco pyöritti silmiään ja otti sukan pois. "Hah!" Minä nauroin.
YOU ARE READING
Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy
Fanfiction2023 vuoden minä sanoisi ei. Älä lue. Y/n törmää puhdasveriseen platinan blondiin poikaan kun hänellä on kiire junaan. Junassa kuitenkin ehtii jo tapahtua paljon. Lopulta kuitenkin tarina kääntyy onnelliseen loppuun vai päättyykö? Voiko kaksi rakast...