Pansy lähti takaisin johonkin. Minä kävelen nyt omaan huoneeseeni. Katson itseäni peilistä. Näytän edelleen samalta luikulta rotalta eli ei muutosta. Tylsää. Voisin nyt kirjoittaa loppuun esseen, mikä jäi kesken muodonmuutos tunnilla.
Otan sulkakynäni ja esseen. Aloin raapustamaan paperille sulkakynälläni. Kirjoitin jo hetken aikaa, kunnes musteeni loppui. Ja tämä tarkoittaa sitä, että joudun mennä hakemaan sitä. Ja vieläpä Minervan luota. Niimpä tietenkin.
Lähdin kävelemään ulos huoneestani. Nyt pääsin muotokuva taulun läpi. Kävelen pitkin käytävää kävellen Minervan luokse.
Joku nappaa olkapäästäni ja työntää seinään. Pitkä poika, kauniit harmaat silmät ja platinan blondit hiukset. Draco.
"Minnes matka prinsessa?" Hän kysyi katsoen silmiini. Suloiselta hän kyllä näyttää.
"Hakemaan mustetta, jotta saan sen esseen valmiiksi. Entä sinä?" Vastasin hänelle. Draco piti minua edelleen kiinni seinässä.
"Näin sut ja seurasin sua." Draco vastasi. Hänellä oli pieni hymy huulillaan.
"Jaahas, mutta päästätkö mut nyt menemään?" Kysyin Dracolta. Hän kohotti kulmiaan.
"Bah! Ilkimys. Ja en voi päästää tuollaista söpöläistä yksikseen." Draco naurahti ja laittoi kätensä poskilleni. Hän pisti huulensa omilleni.
Joku kosketti Dracon olkapäätä. Melkein olkapäihin asti mustat hiukset. Mies. Pitkä musta "viitta". Snape. Voi ei no niin.
"Mitäs täällä romantiikkaa keskellä käytävää? Ja vieläpä puhdasverinen ja.. kuraverinen. Draco sinun isäsi saa kyllä nyt tästä kirjeen-" Snape sopersi matalalla äänellään.
"Et varmasti laita. Ja hän tietää kyllä, että olemme läheisiä Y/n:n kanssa. Vähennä vaikka mielummin tupapisteitä." Draco selitti. Snape käänsi katseensa minuun.
"Kyllä hän tietää. Lucius yritti kuristaa minut sen takia. Ja emme ole ainoita, jotka seurustelevat täällä koulussa. Joten vähennä niitä pisteitä. Ei voisi vähääkään kiinnostaa mitkään pisteet." Minä sanoin. Snape kohotti hitaasti kulmiaan.
"15 pistettä pois Dracolta ja.. Y/n:lta." Snape sanoi ja häipyi viitta liehuen. Minä ja Draco käännyimme katsomaan toisiamme. Aloimme nauramaan.
"Mä menen nyt sinne Minervan luokse. Mennään sitten vaikka sinne kermakaljalle." Sanoin Dracolle.
"Entäs se sun essee?" Draco kysyi. Ai niin senhän takia haen sitä mustetta.
"Joo no kirjotan sen illalla loppuun samalla, kun pakkaan sinne teltta retki hommaan." Sanoin.
"Joo nähään kohta." Hän sanoi. Draco halasi minua ja lähti. Minä hymyilin ja lähdin sinne Minervan luo.
Tulin juuri Minervan luota huoneeseeni. Laittaudun vähän ennen lähtöäni. Menen Dracon luudan kyydillä. Kävelen ulos, jossa hän odottaakin jo minua.
"No niin siellä sä olet prinsessa." Draco sanoi ja tulin hänen luokse. Hän antoi minulle pusun otsaani. Hän meni luudan päälle.
"No niin tuu mun taakse istuun ja pidä kovaa kiinni." Draco sanoi. Naurahdan. "Mitä?" Draco kysyi.
"Kyllä mä tiedän, että luudalla istutaan." Sanoin samalla, kun istuin luudan päälle. Otin Dracon vyötäröltä kiinni, sillä en ole tosiaankaan tippumassa tänään. Hän lähti ilmaan me luudan kyydissä.
Nyt pääsimme vihdoin maahan. Olemme kolmen luudanvarren edessä. Katsoin Dracoa ja hän katsoi minuun hymyillen. Hän otti kädestäni kiinni. Kävelemme sisään, josta tulee ihana tuoksu.
Kuulemme naurua nurkasta. Näen siellä Harryn, Hermionen ja Ronin. Ei ole todellista. Tuntuu siltä kuin he seuraisivat meitä. Mutta en usko.
"Mitä nyt?" Draco kysyi.
"Harry, Hermione ja Ron." Minä sanoin ja osoitin heitä. Draco katsoi heitä.
"No ei mennä sitten ainakaan tuonne istumaan. En halua nähdä tuon Potterin naamaa." Draco sanoi. Me kävelimme tiskille.
"Kaksi kermakaljaa. Kiitos." Minä sanoin. "Tulossa." Sanoi noita tiskin takaa. Minä kaivelin taskujani etsieni kukkaroani.
"Ehei nuori neiti. Minä maksan." Draco sanoi.
"Hm" minä hymähdin. Saimme juomamme ja Draco antoi kaljuunat.Kävelimme yhden pöydän luokse. Istuimme vierekkäin tuoleille. Otin pienen hörpyn kermakaljastani.
"Ai niin mun pitäisi vielä lukea sitä tulevaisuus kirjaa, jotta saan tietää tulevaisuudesta enemmän." Minä huokaisin. Draco laittoi kätensä ympärilleni ja minä pääni hänen olkapäälle.
"Luet sitten sen teltta jutun jälkeen, okei?" Hän sanoi. Olimme siinä hetken.
"Y/n ja Malfoy!" Hermione huusi. Avasin silmäni. Eikä. He kävelevät meitä kohti.
"Mitä asiaa?" Kysyin. Katsoin heitä tympääntyneellä ilmeellä.
"Nähtiin vaan teidät ja tultiin juttelemaan." Ron sanoi. "Harry kyllä ei olisi halunnut tulla juttelemaan, mutta me vetäisimme hänet mukaan." Ron jatkoi.
"Miks mua nyt Harry kiinnostaisi?" Kysyin. Ron kohotti kulmiaan.
"Ajattelin vain sanoa-" Ron aloitti.
"Sä oot ihan kuin joku luihuinen! Mikä sua vaivaa? Miksi susta on tullu tommonen? Aa varmaan siksi, koska oot ton meidän kiusaajan kanssa. Nyt oikeesti lopetat tollasen käytöksen! Oot ihan kuin toi! Sut on näköjään laitettu väärään tupaan." Harry korotti ääntään. Minä rupesin vähän tärisemään. Suustani ei tullut mitään.
"Häipykää täältä! Sinä myös tyhmä Potter!" Draco sanoi. Halasin häntä. Hermione katsoi meitä ja huokaisi.
"Mä kyllä hyväksyisin teidät. Hei hei Y/n." Hermione sanoi hiljaisella äänellä.
"Odota! Oikeasti?" Minä kysyin Hermionelta. Hän kääntyi minuun ja näytti peukkua ja lähti. Ole iloinen sain yhden ystävistäni takaisin.
Uusi luku <3
أنت تقرأ
Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy
أدب الهواة2023 vuoden minä sanoisi ei. Älä lue. Y/n törmää puhdasveriseen platinan blondiin poikaan kun hänellä on kiire junaan. Junassa kuitenkin ehtii jo tapahtua paljon. Lopulta kuitenkin tarina kääntyy onnelliseen loppuun vai päättyykö? Voiko kaksi rakast...