Tähän ihan alkuun! Mä skippaan nyt sen telttaretken eli en kirjoita siitä. Ne oli siellä kumminkin :) Anteeks, jos joku olis halunnu lukea siitä <3
Pääsimme vihdoin Tylypahkaan telttaretkeltä. Kävelen omaa huonettani kohti. Fred ja George tulee takaani.
"Miten meni Malfoyn kanssa? Oliko kivaa? Riittikö peittoa molemmille?" George kyseli vinkaten silmäänsä. Minä pyöräitin silmiäni nauraen.
"Hyvin meni ja oli kivaa. Peittoa riitti hyvin molemmille." Vastasin kaikkiin kysymyksiin. Pääsin huoneeni ovelle.
"Kutsu Malfoy sinne mukaan yöks ettei vaan tule kylmä." Fred vihjaili. Voi että noi on rasittavia välillä siis ihan hyvällä tavalla. Fred ja George ovat minulle kuin veljiä. Heillä on ihanat persoonat.
"Empä taida tällä kertaa veliseni." Vastasin. Fred vilkaisi Georgeen.
"Kumminkin se tulee sinne. Muista, että me ollaan seinän toisella puolella." Fred sanoi. Ugh.
"No empä nyt tiedä." Minä sanoin naurahtaen ja menin huoneeseeni. Tänään ei ole tunteja, sillä tulimme vasta sieltä retkeltä.
Ai niin se tulevaisuuden kirja! Voisin nyt lukea sitä. Joku koputti oveeni. "Sisään" Minä sanoin. Kuka se mahtaisi olla? Sisään asteli platinan blondi poika.
"Y/n tule. Snape pyysi minua hakemaan sinut. Hänellä on asiaa meille kahdelle. Jotain todella tärkeää kuulemma. Se liittyy kai sinuun." Draco sanoi.
"Mitä? Snape? Haluaa puhua meille? Liittyy minuun?" Kyselin ihmeissäni. Draco tuli lähelleni ja otti kädestäni kiinni. Hän vetäisi minut hänen mukaansa.
Kävelin Dracon kanssa käytäviä pitkin ilmeisesti Snapen luokse. Mitä Snapelle voi olla asiaa? Minua vähän pelottaa. Snape kävelee meitä vastaan.
"Siinä te olette. Nyt tulkaa perässäni." Snape sanoi ja katsoi minua silmiini. Karmivaa. Miksi hän katsoi minua silmiin? Kävelimme Dracon kanssa Snapen perässä.
Pian pääsimme johonkin huoneeseen. En tiedä mikä tämä huone on. Snape köveli pöydän taakse istumaan.
"Istukaa siihen" Hän sanoi. Istuimme Dracon kanssa. Draco otti kädestäni kiinni. Katsoin hiljaiseen Snapeen.
"Aiotko siis kertoa meille jotain? Ei ole koko päivää aikaa." Minä tiuskaisin. Draco katsoi minua ja käänsi katseensa Snapeen.
"Kyllä. Tuota Y/n sinä.." Snape sanoi takerrellen.
"Minä mitä?" Kysyin.
"Sinä olet.. minun tyttäreni.." Snape sanoi. Suuni loksahti auki. MINÄ SNAPEN TYTÄR?? MUTTA HÄH? OLENKO MINÄ Y/N SNAPE?
"Ööh.. mä.. ei toi voi olla mahdollista." Minä sanoin. En voi ymmärtää tätä.
"Se on totta. Sinä olet tyttäreni Y/n Snape. Olen pitänyt sitä salassa. Vein sinut niille jästeille, jotta sinun ei tarvitsisi olla minun elämäni ongelmissa. Sinä olet puoliverinen etkä ole jästisyntyinen. Äitisi ei ole elossa. Hänelle tapahtui tapaturma, josta en aio puhua. Lucius tai Narcissa eivät tiedä, että olet oikeasti puoliverinen." Snape kertoi.
YOU ARE READING
Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy
Fanfiction2023 vuoden minä sanoisi ei. Älä lue. Y/n törmää puhdasveriseen platinan blondiin poikaan kun hänellä on kiire junaan. Junassa kuitenkin ehtii jo tapahtua paljon. Lopulta kuitenkin tarina kääntyy onnelliseen loppuun vai päättyykö? Voiko kaksi rakast...