Okei, nyt hyväksyn.

197 3 0
                                    

On maanantai aamu. Emme löytäneet koruani eilen Dracon kanssa. Oikeasti, minä tarvin sen! En pysty olemaan rauhassa ilman sitä.

Se koru antoi minulle lisää rakkauden tunnetta Dracoa kohtaan. Sen pitäisi antaa rohkeutta ja taikavoimia, mutta minulle se antaa vain rakastumisen tunnetta enemmän.

Eli se koru on kielletyssä metsässä. Pitäisikö minun etsiä se sieltä. En todellakaan mene sinne uudestaan. Kumminkin Voldemort ja hänen kätyrinsä löytäisivät minut. Milloin sitten hakisin sen?

Tanssit ovat TÄNÄÄN! Ja kello on kahdeksan! Aamiaiselle! Hyppään ylös sängystäni ja puen vaatteet päälleni, meikkaan jne. Nyt lähden kävelemään Suureen saliin.

Ihan kohta Suuressa salissa, kun kuulen jonkun juoksevan perääni. Ei kai nyt taas joku luihuisen ilkkuvista tytöistä. Kääsin pääni taakseni. Scott.

"Y/n.. o..odota! Huhuh ootpas sä nopea kävelemään. Mikä kiire sulla on? Et kai juokse mua pakoon?" Scott puuskutti.

"En juossut sua pakoon. En edes juossut. Anyway.. en ole nopea, mä vaan meen aamiaiselle." Minä sanoin rauhallisesti.

"Okei, ootko Dracon pari?" Scott kysyi.

"OLEN!" Huudahdin ja tönäisin Scott:a. Kävelin rohkelikon pöytään.

"Moi tyypit!" Minä hihkaisin.

"Moroo!" Harry sanoi.

"Joo moi! Hei Y/n, mä laitan sut sitten tänään valmiiksi. Muista se!" Ginny sanoi innoissaan.

"Joo. Muistan kyllä. Ootteko vieläkään yhdessä Harryn kanssa?" Minä kysyin. Ginny katsoi minua hieman 'sä et just taas kysyny tota- ilmeellä.

"Okei sori sori. Mä vaan haluun, että ootte yhdessä." Sanoin ja laitoin vähän jotain lautaselleni.

"Etkö syö enempää?" Hermione kysyi vierestäni.

"En mä nyt jaksa." Minä sanoin ja Hermione nyökkäsi. Fred ja George istuivat vastapäätäni.

"Noh mites menee? Onko kaikki hyvin kaikilla?" Fred kysyi ja haukkasi kanan palasen.

"Joo" Minä vastasin.

"Hei muuten pikkusisko! Et auttanut meitä meidän jekun kanssa?" George kysyi.

"Aa joo sori. Oli kiire. Näkemään. Blondi päätä heh." Minä sanoin. Ronin kulmakarvat laskivat alas, kun hän tajusi minun puhuneen Dracosta.

"Jaahas. Vai niin. Sitten se ei haittaa." Fred sanoi ja heilutti kulmakarvojaan.

"Lopetaaa." Minä tiuskaisin.

Luokseni lensi kirjelintu.

Ei kai ne kaksoset kiusi sua siellä? Sanon niille, että lopettaa.

<3: D.M

"Draco sanoi, että lopettakaa. Niin silloin kanssa lopetatte. Ei tarvi aina olla noin shippaava." Minä sanoin. (Okei toi kuulostaa tyhmältä 😂)

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Where stories live. Discover now