Y/n pov:
TYLYPAHKASSA
Istuimme kaikki muut paitsi 1 luokkalaiset isossa salissa. Kun 1 luokkalaiset oltiin lajiteltu tupiinsa, Dumbledore aloitti ruokailun. Söin oman tupani pöydässä ja Draco hänen tuvan.Katsoin häntä, kunnes hänkin katsoi minua ja minä käänsin pääni taas nopeasti pois. Fred, joka istui vieressäni kysyi minulta. "Ootteko te Malfoyn kanssa yhdessä?" Ja minä en tiennyt mitä vastaisin.. joten.
"Öö tota noh öö ei tai kyll.. öö." Minä änkytin, yrittääkseni sanoa jotain.
"Aika omituista, että Malfoy kumminkin halusi sut, vaikka sä oletkin rohkelikossa. Hänen isänsä ei ainakaan olisi iloinen. Eli te ootte yhdessä." Fred sanoi.
Hän kertoi ensin Georgelle ja George kertoi eteenpäin. Minä sain omituisia ja hämmästyneitä katseita. Juoru levisi kaikille oppilaille suuressa salissa.
Katsoin Dracoon päin ja joku hänen pöydästään kertoi hänelle siitä. Draco näytti hämmästyneeltä sitten hän katsoi minuun. Minä hätäännyin kun kuulin kikatuksia ja näin kuinka muut osoittelivat minua samalla.
Lähdin nopeasti salista pois ja kuulin samalla ympäriltäni kun kävelin.
"Olisitteko te uskonut? En mäkään."
Menin käyttävälle, kunnes tunsin hellän kosketuksen olkapäälläni. Näin että tällä henkilöllä oli luihuisen kaapu joten yritin juosta pakoon, mutta hän otti vyötäröltäni kiinni ja sanoi.
"Minne saa oot taas kiirehtimässä?" Sitten käännyin ja näin että siinä oli Draco. Katsoin häntä silmiin ja hän minua.
"En minnekään." Vastasin nopeasti ja katsoin hänen silmiään.
"No olithan, mutta miks sä olit sanonu muille että me ollaan yhdessä?" Draco kysyi.
"En mä sanonut että oltais vaan Fred. Se kysyi multa, että ollaanko me ja en osannut vastata." Kerroin hänelle totuuden. Draco pyöritti silmiään.
"Noh nuo Weaslykät on nyt aina tuollasia varsinkin Fred ja George." Draco sanoi. Jonka jälkeen Draco taas suuteli minua.
"Ol-ollaanko me nyt yhdessä Draco?" Kysyin häneltä. "Kyllä, y/n." Draco vastasi.
"Draco en mä enään uskalla mennä takasin suureen saliin kun sitten kaikki kyylää meitä." Sanoin Dracolle.
"Y/n, älä välitä muiden mielipiteistä." Draco rauhoitteli minua.
"Selvä Draco." Vastasin hänelle luottavasti.
"Tule mennään takaisin." Draco veti minua kädestä.Kävelimme hänen kanssaan yhdessä ovista sisään. Kaikki kääntyivät katsomaan meitä, kuin olisivat nähneet aaveen.
Olin kävelemässä istuma paikalleni, kunnes törmäsin korpinkynsien pöytään. "Kato etees! Mee itkemään sen Malfoyn syliin!" Hän karjui. "KORPINKYNSILTÄ OTETAAN POIS 10 PISTETTÄ RUMANSANAN SANOMISESTA." Minerva kertoi.
RUOKAILUN JÄLKEEN
Istuin tupani oleskelu huoneessa (jos sen voi noin sanoa😂) ja luin kirjaani. "Täällä on bileet klo 22 illalla ja tervetulleita on luihuiset ja rohkelikot." Fred ja George ilmoitti. Tuleekohan Draco sinne? mietin päässäni. Mutta minä aion mennä kumminkin.Vähän lyhyt tuli tästäkin mutta toivottavasti ei haittaa :) uus osa tulee ehkä huomenna. Toivottavasti pidätte. love u <3
VOUS LISEZ
Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy
Fanfiction2023 vuoden minä sanoisi ei. Älä lue. Y/n törmää puhdasveriseen platinan blondiin poikaan kun hänellä on kiire junaan. Junassa kuitenkin ehtii jo tapahtua paljon. Lopulta kuitenkin tarina kääntyy onnelliseen loppuun vai päättyykö? Voiko kaksi rakast...