Herään omasta sängystäni ja aurinko paistaa silmiini. Ihan kuin tänään olisi jokin tärkeä päivä, mutta en tiedä mikä. Ei kai tänään ole mitään kokeita? En muista.
Nousen ylös ja katson itseäni peilistä ja puen päälleni. Menen oleskeluhuoneeseen, jossa riehuukin jo Harry ja Hermione. Kävelen heidän luokseen.
"Hei. Ei kai tänään ole kokeita? Mulla on sellanen olo, että olisi jotain tärkeää tänään." Minä mietin.
"Sun 15v syntymäpäivä! Paljon onnea!" Hermione huudahti ja tuli halaamaan.
"Syntymäpäiväni? En muistanut ollenkaan. Kiitos!" Minä sanoin hämmentyneenä.
"Ei se mitään. Tule mennään aamiaiselle." Harry sanoi ja me lähdettiin Suurta salia kohti.
"Hei synttärisankari! Onnea!" Fred ja George sanoivat samaan aikaan. "Kiitos." Kiitin.
Istuimme rohkelikon pöytään ja otin lautaselleni munakasta ja muutakin. Olen nyt jo okei syömisen kanssa.
"Mistä vetoa Malfoy on unohtanut sun synttärit." Ron sanoi kauhatessaan ruokaa suuhunsa.
"Turpa kiinni ei ole." Minä sanoin ja aloin syömään. "Toissapäivänä oli kivaa." Minä sanoin.
"Varmaan oli, kun sait kuulla ne kauniit jutut Dracon suusta. Se oli oikeasti niin kauniisti sanottu." Hermione marisi ja katsoi Roniin anoen.
"Ei! Älä luulekaan." Ron mussutti. "Sitä paitsi mulla on syöminen kesken." Ron lisäsi.
"Yököttävää. Mä vaihdan pöytää." Minä kuiskasin Hermionelle ja nousin pöydästä.
"Hei älä nyt mene. Meillä oli keskustelu kesken." Ron sanoi. "Ei ole enää tai ainakin toivon niin." Minä vastasin ja kävelin luihuisten pöytään.
"No moroo!" Scott iloitsi ja me heitettiin ylä vitoset ja Blaiselle vain vilkutin.
"Miks sä silloin läpsäsit mua poskelle?" Scott kysyi.
"Olin vihainen." Vastasin. "Mulle?" Scott kysyi. "En ollut sulle. Mä olin vaan vihainen." Minä vastasin.
"Onnea prinsessalle!" Draco huudahti takaani ja istahti penkille viereeni. Minä annoin hänelle pusun poskelle ja hän pörrötti hiuksiani.
"Heii! Mä just harjasin ne!" Minä marisin dramaattisesti.
"Hah kukas nyt on dramaattinen hiusten sotkemisesta." Draco naurahti ja minä vain nyrpistin nenääni.
"Onko sulla synttärit? Etkä kertonut!" Scott huudahti. "On mulla ja en kerennyt, kun toi tuli niin yhtäkkiä." Minä vastasin.
"Ai pilasinko mä teidän kahden hetken? Mistä te puhuitte? Kertokaa mullekin." Draco kysyi ja katsahti minuun.
"No et pilannut eikä me edes ehditty puhua oikein mistään." Vastasin. "Hei mennäänkö kermakaljalle tänään? Siis me kaikki neljä." Minä kysyin.
"Joo! Mennään! Mä tuun messiin mukaan ainakin." Scott innostui. "Juup oon mukana." Blaise vastasi. "No tottakai mä tuun. En mä voi jättää sua noitten kahden kaa." Draco sanoi.
YOU ARE READING
Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy
Fanfiction2023 vuoden minä sanoisi ei. Älä lue. Y/n törmää puhdasveriseen platinan blondiin poikaan kun hänellä on kiire junaan. Junassa kuitenkin ehtii jo tapahtua paljon. Lopulta kuitenkin tarina kääntyy onnelliseen loppuun vai päättyykö? Voiko kaksi rakast...