Ja mä oon yksi niistä

228 3 2
                                    

Y/n nk
Nyt on mennyt jo pari pv siitä mitä tapahtui aiemmin. Oon jo ihan kunnossa ja oon nyt Suuressa salissa. Isä sanoi, että saan istua joko luihuisten pöydässä tai rohkelikoiden.

Istun tällä hetkellä rohkelikkojen pöydässä Ginnyn vieressä. Hermione ei ole täällä viellä. Hän varmaan itkee Ron:n perään jossain.

Tekisi mieli vetää Ron:a kuonoon, jos ollaan rehellisiä. Se tiesi, että Hermione tykkää siitä, mutta silti se vaa pilas ton jutun. Odotin jo niin paljon sitä, että nään sen Hermyn kaa siel tanssiasissa.

AI NIIN NE TANSSIT JA MEKKO. Voi helvetti. Mistä mä nyt mekon hommaan. Munhan olisi pitänyt mennä Pansyn kanssa ostelee mekot itsellemme, mutta empä usko tapahtuvan. Tekis mieli vetää sitäkin kuonoon. Minerva kilautti pari kertaa lasiin ja nousi seisomaan.

"Oppilaat kuunnelkaapas! Tanssit ovat ens viikon maanantaina. Menette sen parin kanssa kenen kanssa olitte telttailemassa. Jos et omista mekkoa tai pukua vielä kannattaa ripeästi käydä jo ostamassa. Ja pidän pari tanssi opetus tuntia (onko toi ees sana xd) tänään yksi ja huomenna yksi. Kiitos." Minerva sanoi ja istui takaisin.

Vilkaisin heti Dracoon luihuisten pöytään. Pansy oli taas ihan kiinni hänessä. ÄÄÄHH. Päässäni savuaa, miksi hän ei voi vaan päästää irti poikaystävästäni.

Nyt hän antoi pienen pusun Dracon poskelle. Joo vittu nyt riitti!Pansy katsoo minun murhaavaan katseeseen. Viiton hänelle päälläni Suuren salin ovea. Hän pyörittää silmiään.

Nousemme samaan aikaa pöydästä ylös. Kävelemme käytävään.

"MITÄ VITTUA! Irti mun poikaystävästä! MUN! Ja ootko niin tyhmä, että huijaat Dracolle muka oisin pettäny sitä? En ole! Oikeesti painu helvettiin. Susta ei olis ikinä näköjään edes tullu mun oikeeta frendiä. Me ei todellakaan olla menos ostaa mitää mekkoi. Muistatko mitä sanoin siitä, että saat jäädä oottaa mitä tapahtuu tulevaisuudessa, jos vielä teet jotain paskaa?" Minä huusin tuolle.

"Öö niin kun en mä olis ees ikinä halunnu olla sun kaveri vitun huora. Ja mä nukuin Dracon kaa, ihan vaa tiedokses. Sä et edes yritä ikinä syödä, paitsi ehkä yhen perunan. Hah ja niistä sun viilloista niin kumpa sä tekisit vielä lisää ja enemmän, syvempiä masentunutpaska. Oot aika vitunmoinen huomiohuora. Ja edelleen Draco ei pidä susta eikä välitä. Se vaan käyttää sua hyväkseen, tajusitko? Oisit vaa jääny sinne metsään kuolemaan. Sä et kuulu sun perheesees Severus ei halua tollasta pikku pillittäjää. Ja sun äiti tappo varmaa itsensä, koska sä olitkin tollainen ruma lauta. Älä luulekaan, että tää päättyy tähän bye bitch." Pansy sanoi.

Minä vain seisoin hänen edessään ja kuuntelin joka ikisen sanan. Kävelen nopeaa Dracon huoneeseen, sillä siellä kukaan ei häiritse minua. Ainakin luulen niin. Vastaani kävelee luihuistyttöjä, jotka nauravat minulle.

"Hei pikku tyttö, nukkumaan meno aika? Vai mihin noin kova kiire? Tappamaan itseskö?" Yksi heistä sanoi ja kaikki muut räkättivät nauruaan.

'Tappamaan itseskö' tuo jäi soimaan päähäni. Sen voisin ihan hyvin tehdäkin. Ainoa asia minkä menettäisin olisi Draco. Hän on minun elämässäni kaikkein tärkein.

Olen Dracon huoneessa menen hänen sängylle makaamaan. Halaan hänen tyynyä, joka tuoksuu ihan hänelle. ÄH. Hän on aivan ihana rakastan häntä liikaa.

Mutta mitä Pansy tarkoitti sillä, että hän nukkui Dracon kanssa? Puhuiko hän totta? Missä vaiheessa he olisivat nukkuneet yhdessä. Eikä! Tuo kuullostaa liian todelta!

Mitä jos he ovat oikeasti.. EI Dray ei tekisi niin minulle. Minä luotan häneen. En saa ajatella tuota asiaa.

Huhuh puuskutan itsekseni tasatakseni hengitykseni. Näen Dracon t-paidan sängyn päädyssä. Se on vihreä ja siinä on 7 eli hänen huispausnumero.

Laitan sen päälleni ja se on iso päälläni eli IHANA. Sori nyt vaan rakas Dray, mutta minä kyllä varastan tämän hihihi.

Makaan hetken hänen sängyllään, kunnes ne ajatukset mitä Pansy sanoi minulle, tulee päähäni.

(TW)
Otan terän jostain ja viillään ranteeseeni taas. Kyllä taas, mutta tällä kertaa viillot ovat syvempiä kuin viimeksi. Teen viiltoja vaikka kuinka paljon. Ranteeni ovat täynnä syviä viiltoja joista vain valuu ja valuu verta.

Pitäisi ehtiä puhdistaa käteni ennen kuin Draco tulee tänne, mutta päätän vain jatkaa viiltojen tekemistä. Tästä seuraa taas se puhuminen hänen kanssaan ugh.

Teen viiltoja, kunnes ovi aukeaa. Vittu vittu vittu vittu. Sieltä astelee platinan blondi YLI SÖPÖ poika. Hän huomaa minut. Piilotan nopeaa käteni peiton alle.

"Y/n miks sä oot täällä? Miks sä lähdit Pansyn kanssa Suuresta salista. Ootko kunnossa?" Hän kysyi. Minä purskahdan itkuun. "Heii heii.. kulta mä oon tässä. Mikä hätänä? Mä oon tässä. Ei oo mitään hätää. Mitä tapahtui? Mitä se teki sulle? Tai sanoi? Vai tekikö Potter tai CALLUM sulle jotain?! Kerro." Draco otti minut halaukseen ja nojaan hänen rintakehäänsä itkien.

"Pansy.. se sanoi.. että.. mun.. pitäis *niiskutan* kuolla. Ja että.. kukaan ei.. välitä musta. Ja että oon.. huora, lauta, ruma, masentunutpaska, huomiohuora ja se.. sano, että sä.. sä nu-kuit sen kaa ja.. että käytät mua.. hyväkses. Ja mä öö.. tein.. tai ei m..mitään." Minä nyyhkytän. Draco on aivan hiljaa ja halaa minua.

"Mä en oo tehnyt tai tekemässä sellasta. En sitten ikinä. Mä rakastan sua. Pansy on kauhea se pistää sut pian itsari kuntoon. Mä hoidan sen ja Callumin ulos täältä koulusta keinolla tai toisella. Pitääkö Potterkin?" Draco selosti minulle pitäen minua kiinni itsessään.

"Ei, ei todellakaan Harrya! Ei se oo noin ilkeä se vaan pitää musta. Se ei oo ees paha asia. Ja mä en halua, että se erotettaisiin. Se voisi pelastaa meidät Voldemortilta-" Sanoin, mutta Dray keskeytti.

"Mä.. Y/n en tiedä. Oon kuolonsyöjä ja sä tiedät sen joten en voi oikeastaan auttaa sua näissä vaikka kuinka paljon haluaisin. Mutta en voi mun pitää noudattaa käskyjä. Sä ymmärrät sen. Ja aina, jos sanon, että tee näin niin sillon teet! Sillä mä pidän sua turvassa näistä mun ongelmista. En halua, että sekaannut mun ongelmiin. Koska mä oon jo sun ongelmissa myös mukana-" Draco sanoi.

"Hä.. Mitä sä tarkotat tolla, että oot mun ongelmissa mukana?" Kysyin.

"Että mä oon jo sekaantunut sun ongelmiin. Mutta mä en halua sun sekaantuvan mun. Ymmärrätkö? Haluan vaan pitää sut turvassa mun perheeltä ja kuolonsyöjiltä paitsi sun isältä. Tiedän oon ite kuolonsyöjä, mutta en tarkota itseäni noihin kuolonsyöjiin, koska muhun voit aina luottaa ja sä tiedät sen. Mä tuun aina rakastamaan sua, vaikka mikä tulisi-" Draco sanoo.

"Sä.. sä kuullostat siltä ihan kuin olisit jättämässä mua tai lähtemässä.." Sanoin hiljaa.

Ei kai hän aio.

"Y/n ei! En ole! En! Mä vaan haluan, että sä ymmärrät. Muista sä OOT MAHTAVIN IHMINEN. Sä olet upea tollasena. LUOTA MUHUN. Älä tee mitää itelles, kiltti? Jos jompi kumpi meistä kuolee joskus niin mä rakastan sua aina ja sä tiedät sen!" Draco sanoi. Rakastan häntä liikaa.

"Draco mä.. yritän parhaani mukaan selvitä. Aina ei vaan jaksa elää. Ja mä oon yksi niistä. Mun aika voi tulla ihan millon vaan. Eli joku päivä mä saatan vaan tappaa itseni, jos joku ei pelasta mua. Välillä tarvin aikaa ja tilaa, mutta en nyt." Sanoin.

Tämän kirjan jälkeen aion kirjoittaa luultavasti jonkun ei harry potteriin liittyvän. Tarkoitan ehkäpä jotain teenromance juttua <3

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Où les histoires vivent. Découvrez maintenant