Rakastan. Rakastan. Rakastan.

238 2 0
                                    

Y/n pov:
Draco lähti vessasta äsken. Nyt minä vain puen Dracon antamat vaatteet. Tää t-paita on ihana! Ja tuoksuu ihan Dracolle. Voisin vaa pyörtyy tähän tuoksuun. Voitte varmaan kuvitella kuinka ihanalta tää paita tuoksuu.

Tulen ulos vessasta hiukset märkinä. Näin Dracon makaamassa sängyllään. Ja näytti niin suloiselta. Hiukset vähän sotkussa ja huppari päällä. Hän räpelsi jotain sauvansa kanssa. Joo en tosiaan tiedä, mutta hänen keskittynyt ilme on söpö.

Istuin sängylle hänen viereensä. Hän hymyili itsekseen. Nyt hän näyttää vielä söpömmältä. MITEN HÄN VOI NÄYTTÄÄ NOI SULOISELTA, HYVÄLTÄ. OON LIIAN RAKASTUNUT.

"Mikäs nyt noin hymyilyttää?" Minä hymyilin. Hän hymyili vielä enemmän.

"Sinä" Draco sanoi. Minä punastuin. Rakastan häntä. Rakastan. Rakastan. Rakastan.

Katson hänen sormissaan olevia sormuksia. Otin hänen kätensä minun omiin ja varastin hänen käärme sormuksen.

"Hei nyt kuules nuori neiti. Tällänen ei käy anna se takasin." Draco sanoi. Minä nousin istumaan ja nostin kättäni kattoa kohti, jotta Draco ei saisi sormusta kädestäni.

"Etpä taida saada, nuori herra." Sanoin heilutellessa käsiä joka puolelle. Draco otti minut suureen halaukseen vyötäröltäni ja kaatoi minut selälleen.

Katsoimme toisiamme silmiin. Dracon silmät olivat jään harmaat ja ne oli todella kauniit. Olen niin onnellinen, että löysin Dracon elmääni. Draco on täyttää unelmaa. Rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta.

Hän alkoi suudella minua ja otin sen vastaan. Hän siirtyi kaulan alueelle. Hän oli varovainen ja se oli hyvä minulle kaiken kokemani jälkeen. Se tuntui hyvälle.

Draco hivutti kättään minun kädelleni, joka oli sivuilla. Hän otti sormuksensa kädestäni. Draco lopetti kaulani suutelemisen.

"Sainpas vihdoin." Draco sanoi. Minä kurtistin kulmiani ja hymyilin samalla.

"Ai sormuksen?" Kysyin.

"Heheh tosi hauska juttu" Draco sanoi. Minä laitoin alahuuleni törröttämään suloisesti ja kurtistin kulmiani. "No mitä nyt, kaunotar?" Draco kysyi.

"öö.. että kai sä tuut mun kaa niihin tansseihin?" Kysyin.

"Sori, mutta mulla on jo pari.." Draco sanoi. Mitä? On jo pari?? En ymmärrä. Miten Dracolla voi olla jo? Luulin, että me oltas voitu olla. Mehän ollaan yhdessä.

Nousin nopeaa istumaan ja katsoin Dracoa huolestuneesti. "Ai.. mä luulin.. että sä olisit.. tullu mun kaa, etkä jonkun toisen. Mä.. mä luulin, että sä tykkäät oikeesti musta, mutta mä varmaan lähd-" olin jo nousemassa ylös sängyltä.

"Olisitpa nähny ilmees. Mutta se mun pari on kyl ihan hiton kuuma." Draco sanoi. Hä? nyt en kyllä tosiaan ymmärrä. Kutsuiko Draco jotain toista kuumaksi. Luulin koko ajan, että hän tykkää minusta. "Ai nii unohin sanoo sen nimen. Voi ei. Sen nimi on kumminkin Y/n" Draco sanoi.

"Hä? nyt en pysy kärryillä." Sanoin hiljaa. Draco otti vyötäröltäni ja vetäisi minut sängylle.

"Sinä" Hän sanoi ja aloitti taas suutelemaan minua. Eli okei hän puhui minusta. Hän suuteli jälleen kaulaani. Ja laittoi kätensä paitani helmaan ja alkoi hitaasti nostaa sitä.

"Draco.." Sanoin. Hän vetäytyi. "Kaikki hyvin? Oliko toi liikaa? Teinkö jotain?" Draco katsoi minua huolestuneesti.

"Ei vaan mä.. öö.. joo ehkä.. mmm.. en mä tiiä." Sanoin.

"Eli tein ja toi oli liikaa. Anteeks mä vaan aattelin.. tai en mä aatellu mitään. Anteeks rakas. Anteeks oikeesti-" Draco hätäili.

"Ei se mitään. Kaikki on hyvin. Ei se mitään rakas." Sanoin hänelle.

"Joo joo, mutta mä etenin liian nopeaa. Anteeks." Draco sanoi.

"Draco. Ei se haittaa. Kaikki on nyt hyvin." Sanoin jälleen.
"Okei okei. Mutta mentäskö jo nukkumaan ruusunen?" Draco kysyi.

"Juu, MUTTA vaan jos saan tulla nukkumaan sun kainaloon." Sanoin alahuuli tuprulla.

"Kysytkin vielä" Draco sanoi ja naurahti. Minä menin hänen kainaloon ja peiton alle.

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Where stories live. Discover now