"Mitä isä kuiskasi sulle?" Minä kysyin Dracolta, kun hän irrotti solmiotaan.
"Se sanoi vaan, että sä tuut mun kanssa. Ei mitään kummempaa." Hän sanoi.
"Okei. Mä ainakin meen nukkumaan. Mua väsyttää. Tuutko sä?" Kysyin Dracolta. Hän vain nyökkäsi ja tuli viereeni. Hän laittoi kätensä vyötärölleni. Tunsin, kun hän hengitti niskaani.
"Öitä." Minä sanoin ja suljin silmäni. "Hyvää yötä." Draco vastasi. Sitten nukahdimme.
***
"Hei! Meillä on peli kesken." Sanoin samalla Ronille ja Hermylle, jotka kikattivat keskenään, kun pyöritin pulloa. Pelaamme totuutta ja tehtävää.
"No niin Draco. Totuus vai tehtävä?" Minä kysyin häneltä. "Tehtävä.. en ole yhtä nössö kuin Potter." Draco sanoi ja hymyili. Minä pökkäsin häntä kyynärpäällä käteen. "Ok sori." Hän sanoi.
"Öööm no.. sun pitää-" Minä yritin miettiä jotain.
"Flirttaile Y/n:n kanssa. Meidän edessä, vaikka kuinka noloa se olisi." George sanoi ja katsoi Dracoa. Draco naurahti. "Luuletko, että toi on vaikea, tai en pystyisi. Pff." Draco sanoi ja otti leuastani kiinni ja käänsi minun pääni häneen.
Hän laittoi peukalonsa huulilleni ja muut sormet olivat leuallani. Minä hymyilin tuolle.
"Kauniit silmät, kauniit kasvot, kauniit hiukset, kauniit kädet, kauniit huulet. Lopeta hymyileminen.. ai niin mä aiheutan tuon hymyn. Kaunis Snapen tytär. Onneks sulla on koti, joka löytyy mun sydämestä. Mulla on sun sydän, kokonainen sydän. Enkä aio rikkoa sitä. Unelmien tyttö. Parempi säästää tilaa mun sydämelle, se on iso. Älä anna kenenkään muun tytön tulla puhumaan mulle. Rehellisesti sanottuna tekisin samoin, jos lähdet. Sun täytyy jäädä tänne tätä varten. mä en halua satuttaa sua. Ei, en aio satuttaa sua. Ei lainkaan. Jos satutan sua, lopetan kaiken. Tiedän, että et voi parhaiten. Mutta mä oon täällä, tuun aina olemaan täällä. Kerro mulle, jos tarvit mua. Tiedän oon nuori, mutta oon silti täällä. Rakastan ketä rakastan, ja sä olet se." Draco sanoi samalla, kun hän silitti poskeani.
Poskelleni valui kyynel ja toinenkin. Toi oli ehkä söpöintä ja ihaninta, mitä oon koskaan kuullut. Draco veti mut hiljaseksi. Katson hänen silmiään. Ne on täynnä lämpöä.
"Vedinkö kaikki hiljaseksi? Sanoin vaan tälle tytölle osan siitä mitä pitää." Draco sanoi ja otti kädestäni. Henki ei lähes kulje. Nuo sanat.
"Malfoy.. oon ajatellut sut aivan erilaiseksi." Harry sanoi. Draco tuhahti. "Tiedän. En ole tyhmä."
"Mä.. mä en tiedä, mitä sanoa. Sä.. tai.. nuo sanat. Ne.. oli niin upeita ja mä rakastan sua. Mutta musta vaan tuntuu, että..." Minä puhuin rauhallisesti. Draco kuunteli minua vieressäni. "Tuntuu, että mä en oo kertonut sulle tarpeeksi hyvin, kuinka paljon rakastan sua. Tai.."
"Ei, ei sun tarvi. Mä tiedän, että sä rakastat mua. Sä hoet sitä aina. Ja mä hoen sitä, että sä oot mun." Draco sanoi. "Peli jatkuuu!" Hän huudahti.
"Dracon hyvät puolet saatiin vihdoin esiin." Minä sanoin ja Draco hymyili. Draco pyöritti pulloa, ja se osoittaa..... Minua.
"Totuus vai tehtävä?" Draco kysyi. "Ömm totuus." Minä sanoin. "Nössö." Draco sanoi naurahtaen.
"Just joo. No niin keksikää!" Minä hoputin.
"Ööh.. Kuka oli sun eka poikaystävä?" Draco kysyi. Minä rupesin miettimään. "On näköjään aika monta poikaystävää ollut, kun pitää miettiä noin kauan." Hän sanoi.
"Pyh. Mutta se oli joku puusku puhista. En muista nimeä... se oli Ernie Macmillan." Minä sanoin.
"No sentään se on puhdasverinen. Mutta mä oon kyllä parempi." Draco sanoi. Pyöritin silmiäni.
"Ai niin se.. mitä siinä silloin tapahtui, kun erositte?" Hermione kysyi.
"Se oli tosi hyviä ystäviä sen Hannahin kanssa. Mä olin vähän kolmaspyörä niitten kanssa. Yks päivä mä näin kun ne suuteli. Siinä se." Minä sanoin yksinkertaisesti. Draco kohotti kulmiansa. "Hm! Mokomakin rakki."
"Joo no niin chillaa. Ei ongelmia tai tappeluita. Ei ole iso juttu." Minä sanoin.
Vähän lyhyempi luku tänään :) sori.
ESTÁS LEYENDO
Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy
Fanfic2023 vuoden minä sanoisi ei. Älä lue. Y/n törmää puhdasveriseen platinan blondiin poikaan kun hänellä on kiire junaan. Junassa kuitenkin ehtii jo tapahtua paljon. Lopulta kuitenkin tarina kääntyy onnelliseen loppuun vai päättyykö? Voiko kaksi rakast...