Oot söpö.

231 5 0
                                    

"No en mä nyt voi nukkua, kun sä oot siinä." Minä sanoin.

"Minä oon tässä ja sä oot siinä. Yhdessä. Mikä voisi mennä pieleen? Ei mikään." Draco sanoi. Hän on oikeassa, mutta kun.. okei ehkä pitäisi nukkua.

"Hm.. no okei sitten." Minä tiuskaisin kuin joku pikku tyttö.

"Hyvä tyttö.. jes! Nyt mä saan katsella sua." Draco sanoi. Katsella mua kun nukun? Ei yhtään creepyy tai mitään.

"Ei kiitos. Nyt pää tyynyyn ja sinäkin voit nukkua vähän ennen tunnin alkua. Ennen kun kysyt niin liemiä. Huono muistinen pikku poika." Minä sanoin mukamas oikein viisaana.

"Hm. Sanoitko mua just pikku pojaksi?" Draco sanoi ja nousi lähes istumaan, mutta lähestyi minua ja antoi ainakin viisi pusua otsalleni. "Mä oon komea mies." Hän sanoi.

"Okei tiiän, että vihaat jos sanon susta näin, mutta oot niin suloinen." Sanoin hymyillen. Draco kohotti kulmiaan ja hymyili.

"Mies." Hän sanoi ja suuteli minua taas. Oon onnekas.

"Osaat sä kans sitten olla." Minä sanoin ja vedin hänet minuun kiinni. "Nyt nukutaan oikeesti." Jatkoin.

"Puhuit itestäs. Mä en aio. Ei väsytä, kun on tuollainen kaunotar vieressä. Mä rakastan sua." Hän sanoi. En vastannut mitään, sillä halusin esittää, että nukahdin jo.

"Rakas?" Hän sanoi ja vilkaisi minua. "Jaahas no nuku nyt vaan. Sä oot tosi söpö. Kauniita unia." Hän sanoi ja siihen minä nukahdin.

Avaan silmiäni vähän ja ensimmäinen asia minkä näen on tuo ihana blondi poika. Katson kelloa Dracon rannekellosta. Voi hemmetti nyt on kiire. Pitäisi nousta, mutta kun Draco nukkuu takertuneena minuun. En halua herättää häntä.

Kumminkin yritän varovaisesti nousta sängystä ja hänen otteesta. Melkein hänen kätensä ovat jo irti minusta ja pääsisin vaihtamaan kaapumi. Tunnen kuinka käsivarret vetävät minut takaisin.

"Karkulainen ei ole menossa minnekään! Ei mennä vielä. Voidaanko skippaa tää tunti? Tuu tänne." Draco sanoi unisella äänellä.

"Ei kai me nyt tuntia voida skippaa? Mitä mun isäkin sanoisi. Pitää mennä." Minä selitän. Draco tiukentaa otettaan.

"Me ei olla menossa. Me jäädään tänne kahdestaan." Draco sanoi ja antoi pusun minulle.

"Saadaan sitten jälki-istuntoa. Kiitos sun." Sanoin ja käänsin selkäni Dracoon päin ja irrotin hänen kätensä ympäriltäni. Vetäydyin kauemmas hänestä.

"Kiitos mun meidän yhteiselle ajalle. Oot söpö, kun oot vihanen. Joten toi ei tepsi, jos käännät selän mulle ja meet kauemmas." Draco sanoi ja otti minun vyötäröltäni kiinni. Ja veti minut häneen taas kiinni.

"Mmm" Vastasin. Tunnen hänen huulensa kaulallani. Alkaa hymyilyttää. Käännyn kasvoni hänen kasvoihinsa päin. Me vain tuijottelimme toisiamme hetken.

"Moi" Draco sanoi. "Söpö oot." Hän jatkoi.

"En oo vaan sä." Vastasin. Draco kääntyi niin, että minä makasin selälläni ja hän käsien varassa päälläni. "Sainko ongelmia?" Kysyin.

"Taisit saada. Kanttii miettiä mitä sanot musta tai hyökkään." Hän sanoi. Minä vain tuijottelin häntä.

"Hyökkäät?" Kysyin.

"Kyllä ja nyt jos vain viitsisit pitää sen kauniin suusi kiinni." Hän sanoi laittaen sormensa suulleni ja otti pois.

Draco alkoi suudella minua ja vastasin suudelmaan. Laitoin käteni hänen poskilleen, mutta hän painoi ne sängylle pääni molemmille puolille ja alkoi suudella kaulaani.

"Draco.. mä..ööh." Sanoin.

"Y/n? Kaikki hyvin? Menikö toi jotenkin yli? Sattuiko?" Draco kysyi hämmentyneenä. Nousin istumaan hitaasti ja Draco siirtyi viereeni. "Sano." Draco sanoi vielä minulle.

"E-ei men..nyt. Mä vaan en.. pysty." Sain jollain tavalla sanottua. Draco katsoi minua vieressäni. "A-anteeks.. olis pitänyt s-sanoa aiemmin. Mä tiiän." Jatkoin ja käteni alkaa täristä.

"Ei mitään hätää! Hyvä, että uskalsit lopettaa ajoissa. Ja kyllä se meni yli, jos sä halusit lopettaa. Oon tyhmä. Anteeksi, mä en vaan ajatellut. Anteeks oikeesti mä tiedän, että satutin sua." Draco puhui nopeasti.

"E-ei se mitään. Sä et satuttanut mua. Se vaan ei ääh ollut tai.. se oli liikaa eikun-" Takertelin.

"Mä näen tän niin, että satutin sua. Mä oon pahoillani. Anteeks rakas. Anteeksi, kun menin yli." Draco pyyteli anteeksi.

"Ei.. ei ei tää oo.. sun syytä vaan sen." Minä aloitin

"Kenen syytä?!" Draco kysyi nopeaa.

"No sen mun jästi mukamas isän ja Callumin. Kun ne oli niin kovakouraisia ja pakotti vaan kaikkeen jne. Sä et tehnyt mitään." Sanoin.

"Kyllä tein, koska mä tän aiheutin. Tän kaiken. Mä oon se syyllinen." Draco sanoi.

Nyt en enään tärise tai mitään.

"Turpa tukkoon." Sanoin ja nousin sängystä. Kävelin peilin eteen tutkiskelemaan itseäni.

"Heiii en antanut vielä lupaa nousta." Draco sanoi ja hän nousi myös ja tuli taakseni halaamaan minua.

"Heiii en antanut vielä lupaa halata." Sanoin yrittäen matkia hänen ääntään. Draco vaan pudisti päätään.

"Mä en kuullosta tuolta." Draco sanoi ja irrotti otteensa ja käveli etsimään jotain.

"Miks mä näytän tältä? Mä vihaan itteeni. Mä näytän ihan-" Sanoin peilin edessä. Draco käveli minua päin.

"Etkä vihaa! Sä oot upea! Ymmärrä se! Vittu ymmärrä se, että oot UPEA!" Draco sanoi ja antoi pienen pusun poskelleni.

"Noo joo" Minä sanoin.

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz