Tulimme juuri Dracon kanssa hänen huoneestaan pois. Toivon, että Callum tai Pansy ei tulisi vastaan. Kävelemme käsikädessä luihuisten oleskelu huoneen läpi.
Lähes tyhjä käytävät toki satunnaisia oppilaita tulee vastaamme. Olemme menossa etsimään Harrya.. sillä voisin nyt puhua hänen kanssaan. Toivon, että se ei mene mitenkään monimutkaiseksi.
"Y/n ja Draco. Asiaa." Kuului miehen matala ääni takanamme. Käännyimme katsomaan kuka se on. Isäni. Severus.
"Joo? Mikä se on?" Kysyin.
"Okei ensinnäkin miksi ette olleet tunnilla kumpikaan?" Hän kysyi meiltä. Minä vilkaisin Dracoon.
"Umm öö oon nyt rehellinen. Me oltiin kahdestaan Dracon kanssa." Minä sanoin epävarmana.
"Aha.. Selvä en nyt anna jälki-istuntoa. Mutta seuraavalla tunnille menette." Hän sanoi.
"Joo mennään mennään." Minä sanoin pyöritellen silmiäni. Draco vaan naurahti.
"Onko sinulla jo mekko?" Isäni kysyi. Minä vain pudistin päätäni. "Minä löysin äitisi vanhan mekon voit käyttää sitä tansseissa. Se on musta ja sopii sinulle hyvin. Annan sen huomenna sinulle." Hän sanoi.
Äitini vanha mekko minulle!
"Oi joo voin käyttää sitä!" Minä hihkaisin.
"Hyvä" Severus sanoi ja lähti pois.
Nyt me jatkamme matkaa etsimään Harrya. Missä hän on? Kävelemme ulos ja siellä hän onkin Ronin kanssa. En tiedä missä Hermione on. Varmaankin opiskelemassa."Harry! Ron! Moi!" Minä huusin heille vähän matkan päästä. He kääntyivät katsomaan meitä ja nousivat seisomaan kiveltä missä he istuivat.
"Hei. Miksi raahaat tuota mukanasi joka puolelle?" Ron kysyi tympääntyneenä. Minä pyöritin silmiäni.
"Hah etkö tiennyt, että olemme yhdessä vai etkö vain pysty hyväksymään meitä?" Draco sanoi Ronille.
"Draco nyt." Sanoin ja taputin kädelläni hänen olkapäätä. Hän vain hymähti.
"Niin Harry oliko sinulla tänään jotain asiaa? Anteeksi olin niin väsynyt enkä jaksanut puhua tai tehä mitään oikeen mitään." Minä sanoin ja Draco tirskui vieressäni.
"Väsynyt puhumaan ja tekemään mitään pyh. Puhuit mulle koko ajan ja suutelit mu-" Draco sanoi. Minä tönäisin kyynärpäällä hänen käteensä. "Ää nyt." Minä sanoin.
"Niin, että en mä tykkää susta enään sillä tavalla. Tykkään yhestä toisesta tytöstä. Voin kertoa sulle sitten, kun toi ei oo lähellä." Harry sanoi ja osoitti Dracoa. Hän vain puuskahti.
"Ei mua kiinnosta keneen sä oot pihkassa Potter! Kunhan se ei oo Y/n." Draco sanoi.
"Nyt." Sanoin jälleen kerran Dracolle. "Joo joo mä vaan suojelen sua muilta jätkiltä." Draco sanoi. Minä pyöritin silmiäni.
"Joo ei tarvi." Vastasin.
"Tarviipas!" Hän sanoi. "Sä oot niin kaunis, että kaikki hyökkää sun luo kosimaan sua. Ja mä pelastan sut niiltä." Draco sanoi.
ČTEŠ
Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy
Fanfikce2023 vuoden minä sanoisi ei. Älä lue. Y/n törmää puhdasveriseen platinan blondiin poikaan kun hänellä on kiire junaan. Junassa kuitenkin ehtii jo tapahtua paljon. Lopulta kuitenkin tarina kääntyy onnelliseen loppuun vai päättyykö? Voiko kaksi rakast...