On perjantai aamu.. tänään se tapahtuu..
Minusta tulee kuolonsyöjä.. jännittää. No ei auta viivyttely sängyssä, nyt pitää nousta. Puen päälleni ja menin aamiaiselle Suureen saliin.
Kävelen luihuisten pöytää kohti. Minulla on siis luihuisen solmio jne. Draco huomaa minut ja hänen huulilleen tulee ihana hymy. Hän tulee minua vastaan.
"Hei tyttö." Hän sanoi ja laittoi kätensä takaraivooni ja suuteli otsaani. "Hei poika." Minä vastasin hymy suullani. Otin Dracon kädestä kiinni ja kävelimme pöytään.
"Luihuisen prinsessa saapui aamiaiselleen. Sinä on paikkasi ole hyvä ja minä istun viereesi, kulta." Draco sanoi kuin jokin palvelija.
"Älä oo mikään palvelija vaan oo mun poikaystävä kiitos." Minä naurahdin ja istuin penkille. Draco istui viereeni.
"Tänään illalla mä näytän sulle sen toisen jutun ja..öh.. mä en tiiä sitten yhtään, että ootko iloinen siitä vai et.." Minä sanoin hieman jännittyneenä.
"Kuule mitä ikinä se onkaan.. luulen, että kaikki on ihan hyvin sen jälkeenkin." Draco sanoi ja laittoi kätensä olkapäideni ympärille.
"Heii.. täällähän se luihuistyttö istuskelee sen sulhasensa kanssa. Hei onnee." Blaise tuli istumaan kanssamme.
"Ei tarvi koko salille ilmoittaa kumminkaan ja me ei olla naimisissa." Minä naurahdin.
"Voitaishan me mennä naimisiin." Draco kuiskasi korvaani. Minulla oli juuri mehut suussa ja meinasin purskauttaa ne ulos.
"Hei ei se nyt noin hyvä juttu voinut olla. Tai no tietenkin se on, kun se oli mun kertoma." Draco naurahti.
"Kertokaa mullekin! Ei oo kivaa. Mäkin haluan nauraa." Scott anoi toisella puolellani.
"Ehei! Tää on meidän kahden juttu." Draco sanoi nauraen. Minä sain vihdoin kerättyä itseni ja nielaisin mehut alas kurkustani.
"Äää yrititkö tukehduttaa mut tolla?" Minä kysyin Dracolta.
"En, en mä tiennyt, että sä noin siitä yllättyisit." Draco sanoi ja silitti tummia hiuksiani.
"Hei ihan oikeesti mä tarvin muijan. Käy kateeks." Scott mumisi vieressä.
"Unissasi." Minä sanoin.
"Ei mahkui." Draco sanoi ja me heitimme yhdessä ylävitosen.
"Lyödäänkö vaikka vetoa, että saan?" Scott kysyi kohottaen kulmiaan.
"Anna mun kaikki kestää." Minä sanoin ja löin käteni otsaani.
"No okei sitten." Draco vastasi kilpailuhenkisesti.
"Jos mä saan muijan, sä et saa antaa Y/n:lle yhtäkään pusua etkä halia koko päivänä. Mutta jos mä en saa, niin joudun menemään jouluksi sittenkin kotiin. Selvä?" Scott sanoi. Draco vilkaisi minua.
"Mä en auta sua tässä nyt mitenkään. Saat keksiä omat metkus, että voitat." Minä sanoin ja haukkasin ruokaani.
"Höh! No joo okei." Draco vastasi. Scott nousi heti ylös penkistä ja käveli Astorian taakse.
VOUS LISEZ
Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy
Fanfiction2023 vuoden minä sanoisi ei. Älä lue. Y/n törmää puhdasveriseen platinan blondiin poikaan kun hänellä on kiire junaan. Junassa kuitenkin ehtii jo tapahtua paljon. Lopulta kuitenkin tarina kääntyy onnelliseen loppuun vai päättyykö? Voiko kaksi rakast...