1 vuosi myöhemmin.
(Eli nyt alkaa kuudes vuosi Tylypahkassa. Ja joo Draco tuli vasta puoliverisessä prinssissä kuolonsyöjäksi, mutta tässä tarinassa se ja Y/n tuli jo neljännellä vuodella :)
Kävelemme Dracon kanssa juna asemalla junaa kohti. Pidämme käsistämme kiinni. Dracolla on päällään musta pukunsa. Minulla on päällä 👇🏻
Olemme melkein jo nousemassa junaan, kunnes huomaan Harryn ja muut vieressämme myös valmiina nousemaan junaan. Miksi juuri nyt niiden pitää tulla tähän?
"Ömm.. hei.." Hermione sanoi kiusallinen hymy kasvoillaan. Minä vain katsoin häntä pokkana. Ei yhtään kiinnostaisi puhua noille. "Teillä.. on varmaan mennyt hyvin.." Hän lisäsi.
"Joo on." Sanoin nopeasti ja pyöritin silmiäni. "Tuu Draco." Sanoin Dracolle ja hän mulkaisi vielä Harrylle ja Ronille. Sitten hän nousi minä mukana junaan. Otin hänen kädestään kiinni tiukemmin ja kävelimme hyttiä kohti, jossa olisi Blaise ja Scott.
Avasimme hytin oven ja kävelimme sisään."No nih sieltä tuutte. Mikä teillä kesti?" Blaise kysyi. Draco laittoi laukkunsa ylhäällä olevaan "hyllyyn". (en tiedä mikä sen oikea nimitys on xd) Minäkin tein samoin. Istuin ensin ikkunan puolelle ja Draco istui viereeni.
"Potter, punatukka ja Granger keskeytti meidät." Draco sanoi ja laittoi kätensä pöydälle. "Kehtaakin tulla puhumaan meille. Viime vuonnakin ne aiheutti mulle ja Y/n:lle jälki-istunnon pelkällä valheella. Ja se tyhmä ämmä Umbridge usko niitä." Draco sanoi.
Joo tosiaan viime vuonna Tylypahkaan tuli Umbridge. Se huuti mulle ja Dracolle ihan koko ajan. Se tyyliin vihasi meitä. Käytävilläkin se taikasauvallaan erotti meidät, kun oltiin lähekkäin. Ja ne ihme säännöt oli ihan perseestä.
"Jos mä oisin saanut tehtäväksi tappaa sen eikä Dumbledoree. Oisin tehnyt sen viivyttelemättä. Mutta tää Dumbledore keissi on vähä vaikeampaa." Draco puhui edelleen. Blaise naurahti hieman. Draco käänsi katseensa Blaiseen. "Mikä huvittaa?" Hän kysyi.
"Sähän oot kireänä heti aamusta." Blaise sanoi ja hymähti.
"Aamusta?" Minä kysyin.
"Niin aamusta? Kello on 11?" Blaise sanoi. Minä ainakin heräsin kesällä aina joskus kahdelta päivällä. Ei Severus ollut iloinen. Hän pudisti vain päätään minulle.
"Mä ainakin heräsin kesällä lähes joka päivä kahdelta." Minä sanoin. Draco naurahti ja laittoi kätensä otsalleen. "Mikä nyt naurattaa?" Minä kysyin häneltä.
"Muistatko silloin yks päivä, kun me nukuttiin melkein iltaan asti mun luona, ja mun isä hieman suuttui?" Draco sanoi hieroen otsaansa.
"Ai niin joo. Ei ollu kauhean ylpeä. Eikös me oltu silloin koko yö ulkona?" Minä nauroin ja Draco nyökytti päätään ja otti kätensä pois otsaltaan.
"Miten sulla ja Astorialla?" Kysyin Scott:ta.
"Etkö muista tyhmä? Me erottiin viime lukuvuonna." Scott vastasi ja pyöritti silmiään.
"No et sä kyllä ollut mitään kertonut, että erositte." Minä sanoin ja Scott pyöritti taas silmiään. Draco katsoi ylös, missä hänen laukkunsa on. "Mitä nyt?" Kysyin häneltä ja katsoin häntä ja sen jälkeen hänen laukkua. Draco tuli minua lähemmäs.
"Potter on tuolla ylhäällä." Draco kuiskasi korvaani. Katsoin ylös, mutta Draco otti leuastani kiinni ja laski pääni. "Mutta älä kato sinne." Hän lisäsi ja nyökkäsin.
****
Vihdoin juna pysähtyi Tylypahkan juna asemalle. Draco katsoi minua ja kohotti kulmiansa. Ymmärrän mitä hän tarkoittaa. Blaise ja Scott nousivat ylös ja ottivat laukkunsa."Tulkaa jo." Scott hoputti.
"Menkää vaan. Meidän pitää tarkistaa jotain." Draco sanoi ja Scott ja Blaise lähtivät.
Odotimme hetken, että kaikki olisivat lähteneet. Sitten nousimme ylös ja otimme laukkumme hyllyltä. Draco laittoi hytin oven kiinni ja sen ikkunan verhon. Sen jälkeen hän sulki taikasauvallaan muissakin ikkunoissa olevat verhot.
"eikö äitisi koskaan ole kertonut sinulle, että salakuuntelu on rumaa, potter?" Draco kysyi Harrylta. Draco kääntyi nopeaa ovesta päin.
"Kangistumis tyystilys!" Draco huudahti osoittaen sauvalla hyllyä. Harry tippui sieltä näkymättömyys viitta päällään. Kävelimme Harrya kohti molemmat. Minä vetäisin viitan hänen päältään. "Ai niin, hän kuoli, kun olit vielä kuolaava vauva. " Draco sanoi.
Draco nosti jalkansa ja potkaisi Harryn naamaan. Hän otti näkymättömyys viitan käteensä ja katsoi Harrya. "Tuo oli isäni puolesta. Nauti matkastasi takaisin Lontooseen." Hän sanoi ja laittoi viitan takaisin Harryn päälle.
"Kauniita unia mamman poika." Minä sanoin ja otimme laukkumme ja astuimme ulos junasta. Draco katsoi vasemmalle kuin minäkin. Hän otti kädestäni kiinni ja lähdimme oikealle.
Olemme Tylypahkan pihassa, jossa on muiden oppilaiden laukkuja, arkkuja ja pöllö häkkejä.
"Ei se ole sauva, sinä tolvana. Se on kävelykeppi." Draco ärisi Vorolle, joka piteli Dracon kävelykeppiä. Enkä tosiaan tiedä mihin hän tarvitsee sitä. Hänhän osaa kävellä itsekin. Varmaan näyttääkseen coolilta? Niin kuin hän onkin jo. Severus tuli Dracon ja minun viereeni.
"ei hätää, herra Filch. Voin taata herra Malfoyn ja tyttäreni." Hän sanoi. Draco repäisi kävelykeppinsä Voron kädestä. Katsoin ympärillemme ja näin Lunan ja Harryn portilla.
"Draco." Minä sanoin hänelle ja vetäisin hänen hihastaan. Hän katsoi minua ja minä nyökytin portille päin, missä seisoi Harry verisellä naamallaan Lunan kanssa.
"Nätti naama, Potter." Draco sanoi ja otti kädestäni kiinni ja vetäisi minut mukaansa. Severus tuli perässämme. Lähdimme Tylypahkaan sisälle.
Sanon vielä, että alotin nyt uuden draco tarinan <3 kannattaa käyä lukee :)
VOUS LISEZ
Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy
Fanfiction2023 vuoden minä sanoisi ei. Älä lue. Y/n törmää puhdasveriseen platinan blondiin poikaan kun hänellä on kiire junaan. Junassa kuitenkin ehtii jo tapahtua paljon. Lopulta kuitenkin tarina kääntyy onnelliseen loppuun vai päättyykö? Voiko kaksi rakast...