Olemme nyt hetken olleet Dracon huoneessa. Hän leikkii taas sauvallaan jotain. Eli siis pyörittelee sitä sormissaan. Mutta hän näyttää suloiselta keskittyneenä.
Blaise ryntää ovesta sisään.
"Nyt tyypit! Dumbledorella on jotain asiaa kaikille oppilaille Suuressa salissa. Tulkaa jo!" Hän huusi. Me nousimme sängyltä ja lähdimme kohti Suurta salia.
Istuimme luihuisten pöytään Dracon kanssa vierekkäin.
"Hiljaisuus! Tylypahkassa on uusi oppilas Scott Dawson. Lajitteluhattu laittaa hänet oikeaan tupaansa ja sitten aloitamme illallisen." Dumbledore sanoi.
Dawson käveli Suureen saliin sisään. Hänellä on tummat keskijakauksella olevat hiukset. En näe silmien väriä tai onko hänellä pisamia yms.
Hän meni istumaan tuolille ja Minerva laittoi lajitteluhatun hänen päähänsä.
"Mmmm.. mielenkiintoista. Mihin minä sin.. ahaa nyt tiedän.. LUIHUINEN." Lajitteluhattu huudahti luihuisen ja Dawson poistui penkiltä ylpeä ilme kasvoillaan.
Toivon, että se ei tuu istumaan meidän viereen. Mitä! Se kävelee tänne päin. Ei ei! Kävele nyt jonnekin muualle eikä tähän. No tietenkin se pysähtyy meidän kohdalle.
"Mä istun tähän." Hän sanoo ja istuu minun toiselle puolelle. Ugh. "No niin tässä sitä ollaan. Morjesta- Siis mitä tää rohkelikko muija tekee meidän pöydässä!!? Hus siitä!" Tämä ärähtää ja huitoo kädellään.
"Voi jos sä vielä vähänki huidot noilla räpylä käsilläs nii mun isä puhkoo sun paskan väriset silmät auki!" Minä tiuskaisin.
"Mmm.. ja kukas tää sun isäs muka sitten on?" Dawson sanoi ja katsoo minua rasittavalla virneellä.
"No vittu oon Y/n Snape! Hah missä kiven kolossa sä oot elänyt?" Minä naurahdin. Tyhmä tää kyllä näyttää olevan.
"Siis sä..sun..sun isä on Severus Snape? Se on luihuinen ja sä rohkelikko? Miten?" Tämä järkyttyy.
"No voi kyllä on! Ja en jaksa selittää monimutkaisia asioita varsinkaan tuollaiselle ylimielistelijälle." Minä tiuskaisin.
Sitten hän laittoi kätensä leualleni ja nosti sitä ylemmäs. Hän puristi leukaani kovaa.
"Miksikä sä just kutsuit mua?!" Tämä korotti ääntään."Päästä irti!" Draco sanoi ja vetäisi Scott:n käden pois leualtani ja vetäisi minut itseensä kiinni. Scott katsoi meitä hetken.
"Hah! Malfoyn poika! Mitäs mitäs ootko saanut tyttöystävän? En ois uskonut ja vieläpä rohkelikko!" Hän sanoi ärsyttävällä äänellä.
"Olen joo, Malfoy.. Draco Malfoy! Joo oon. Yritätkin jotain Y/n:a kohtaan niin ei käy hyvin!" Draco puollusti.
"Hei kuule Y/n. Jos tuo säälittävä paskiainen käy tylsäksi niin mun kainaloon pääset aina. Olisin sata kertaa parempi poikaystävä." Scott pälätti.
"Mä en halua tulla sun kainaloon kuristumaan. Ja helvetti jos sanot kerrankin jotain tuollaista Dracosta niin ei käy hyvin. Onneks mulla löytyy jo sellainen poikaystävä nimeltään Draco Lucius Malfoy! Sata kertaa parempi kuin sinä ja kaikki tän koulun pojat yhteensä. Kehtaatkin koskea muhun uudestaan niin saat sun naamaas sellasetkin arvet, että edes Pansy ei siedä sun rumaa pärstääs." Minä sanoin.
"Luuletko olevasi joku baddie girl? Luuletko muka saavas mut siihen kuntoon noilla tikku käsivarsilla? Syö ja treenaa niin sitten onnistuisit. " Scott sanoi.
Draco nousi seisomaan ja käveli vieressäni istuvan Scott:n eteen. Draco löi Scottia kuonoon nyrkillään.
"Whoa whoa Malfoy! Mikäs vittu sua riivaa?" Scott sanoi ja samalla hänen nenästä alkoi valua verta.
"Älä puhu Y/n:sta noin! Et vittu puhu siitä noin! Älä puhu sen syömisistä noin! Saisit vittu hävetä!" Draco karjui Scottille joka pyyhii verta hihaansa. Kaikki vaan tuijottavat meidän suuntaan.
"Ymmärrätkö!?" Draco huusi Scottille. Scott nosti katseensa Dracoon.
"Ehkä." Scott vastasi.
"Nyt mennään tuu!" Minä sanon ja vetäisen Dracon mukaani. Kävelemme ulos Suuresta salista.
"Vittu mikä mäntti. Palais helvetissä." Draco valittaa. Oon kyllä samaa mieltä. Halusin vaan pois, jotta Scott ei ehdi hakata Dracoa.
"Joo." Mä vastaan.
"Ei kun ihan oikeasti!" Draco sanoo.
"Onneksi minä vedin sut pois siitä." Minä sanoin.
"Ai että mun komeat kasvot ei mene pilalle?" Draco kysyi minulta naurahtaen. No voi nyt.
"Sovitaan niin." Minä sanoin huvittuneena.
__________Tässä on siis Scott:sta jonkinlainen kuva:
ESTÁS LEYENDO
Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy
Fanfic2023 vuoden minä sanoisi ei. Älä lue. Y/n törmää puhdasveriseen platinan blondiin poikaan kun hänellä on kiire junaan. Junassa kuitenkin ehtii jo tapahtua paljon. Lopulta kuitenkin tarina kääntyy onnelliseen loppuun vai päättyykö? Voiko kaksi rakast...