အပိုင်း ၉၀ ဝင်ခွင့်စာမေးပွဲစည်းမျဉ်းများ

621 123 0
                                    

[Zawgyi]
အပိုင္း ၉၀ ဝင္ခြင့္စာေမးပြဲစည္းမ်ဥ္းမ်ား

“သားရဲေလ့က်င့္သူအရာရွိေလာင္းေတြအတြက္ ေကာလိပ္ဝင္ခြင့္စစ္ေဆးမယ့္ ပထမဆုံးေမးခြန္းေတြထြက္လာၿပီ။ အားလုံးကိုလဲ ကမာၻအႏွံ႔က အေျခစိုက္ၿမိဳ႕အသီးသီးကို ပို႔ေပးထားတယ္။ ပထမဆုံးဝင္ခြင့္စာေမးပြဲျဖစ္တာေၾကာင့္ စည္းမ်ဥ္းေတြကလဲ တင္းၾကပ္တယ္။ လူတိုင္းကလဲ ဒီကိစၥကိုအာ႐ုံစိုက္ေနၾကတယ္။”

“ငါတို႔ဆီျဖန႔္ေဝေပးထားတဲ့ စာတမ္းေတြအရ စာေမးပြဲကို သုံးေက်ာ့ခြဲထားတယ္။ ပထမအေက်ာ့ကိုေတာ့ တစ္ႏိုင္ငံလုံးအတိုင္းအတာအရ စစ္ေဆးသြားမယ္။ သားရဲေတြကို စိန္ေခၚဖို႔ မင္းတို႔ရဲ႕ကိုယ္ပိုင္သားရဲေတြကို မင္းတို႔ဦးေဆာင္ရမယ္။”

“သာမာန္အဆင့္သားရဲေတြအတြက္ အေျခခံေပးမွတ္က ၁၀မွတ္၊ ထိပ္တန္းအဆင့္သားရဲေတြအတြက္ေတာ့ အမွတ္၅၀ ၿပီးေတာ့ အုပ္ခ်ဳပ္သူအဆင့္သားရဲေတြကိုေတာ့ အမွတ္၅၀၀ေပးထားတယ္။ ဒီအမွတ္ေတြေပၚ အေျခခံၿပီး အဆင့္တူထဲက အထူးအဆင့္သားရဲကို ေဘာနပ္စ္အမွတ္၅၀ရာခိုင္ႏႈန္းေပးၿပီး အဆင့္တူထဲကပဲ ၿပီးျပည့္စုံအဆင့္သားရဲဆိုရင္ေတာ့ ေဘာနပ္စပ္အမွတ္၁၀၀ရာခိုင္ႏႈန္းေပးလိမ့္မယ္။”

“ဒါတင္မကဘူး၊ စိန္ေခၚမႈေတြအတြက္ သားရဲအေရအတြက္က အကန႔္အသတ္ရွိတယ္။ စိန္ေခၚရမယ့္သားရဲအေရအတြက္က မင္းတို႔ပိုင္ဆိုင္တဲ့သားရဲအေရအတြက္ထက္ မမ်ားႏိုင္ဘူး။ ေျပာရရင္ေတာ့ မင္းမွာကိုယ္ပိုင္သားရဲ၃ေကာင္ရွိမယ္၊ အမ်ားဆုံးအေကာင္ေရေပါ့၊ ဒီလိုဆို မင္းတို႔ယွဥ္ၿပိဳင္ရမယ့္သားရဲကလဲ သုံးေကာင္ရွိလိမ့္မယ္။ ဒါက အဆင့္ျမင့္ ကိုယ္ပိုင္သားရဲပိုင္ဆိုင္တဲ့ စာေမးပြဲေျဖဆိုသူေတြအေနနဲ႔ အဆင့္နိမ့္သားရဲ အေရအတြက္မ်ားမ်ားကို အႏိုင္ယူၿပီး သူတို႔အမွတ္တိုးေအာင္ လုပ္မွာကိုကာကြယ္ထားတာပဲ။”

“ၿပီးေတာ့ မင္းတို႔က သားရဲေတြရဲ႕အဆင့္နဲ႔အဆင့္အတန္းကိုပဲ ေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္မယ္။ သားရဲအမ်ိဳးအစားကေတာ့ က်ပန္းယူရမယ္။”

လူတိုင္းက ၫႊန္ၾကားခ်က္မ်ားကို နားလည္ေၾကာင္းျပသည့္အေနျဖင့္ ေခါင္းညိတ္ျပၾကသည္။

သားရဲလေ့ကျင့်သူ (ဘာသာပြန်)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن