----- Hoofdstuk 16 -----
Niet lang daarna waren we in het bos. Het was al donker aan het worden. Gezellig plekje, dacht ik sarcastisch. Na nog een paar minuutjes lopen waren we het bos al uit en daar achter zat nog een reusachtige boom waarin een klein boomhutje in zat. 'Here it is. What do you think about it?', vroeg Noah. 'how beautiful it is, small and cozy! I think it's absolutely great! Can I look inside?', vroeg ik. Noah rolde plagend met zijn ogen: 'crazy, what do you think? Think we walked 5 miles just to check it out? Then we should have had some fun. Now let's catch up with our fun and get into it.', samen gingen we naar binnen. Noah keek me diep in mijn ogen aan. Hij kuchte: 'Soph, i love you, ever since the first minute i saw you. I liked the kiss with spin the bottle. I just need you in my life. So... Do you wanna be my girlfriend?', Ik zag dat Noah gestrest was. 'Of course silly.', zei ik en gaf Noah een kusje op zijn wang. Noah zette romantische muziek op. Hij keek me aan. Ik kon het niet laten en schoot in de lach. 'You serious?', vroeg ik al lachend. Noah moest mee lachen. 'Let's try again.', zei ik. Noah kwam dichterbij, hij nam mijn kin vast en keek naar mijn lippen. Toen ging mijn telefoon weer eens trillen. 'Fuck it.', zei ik, ik gooide mijn telefoon tegen de muur en we kusten elkaar lang.Het voelde alsof ik vloog. Maar niet lang daarna hoorde ik takken tegen de ramen van de boomhut vallen. We stopte en keken door het raam. 'Fuck paparazzi, why do they never listen? They just followed us. Who knows how long they are here already?', fluisterde hij naar mij. Er zat een bast in mijn telefoon maar hij werkte nog, blijkbaar, want mijn telefoon begon terug te trillen van de meldingen. Ik opende mijn telefoon en zag dat ik alweer getagt was door de paparazzi. Het ging hard viraal. De foto was nog geen 3 minuten geleden geplaatst en had al duizenden likes.
( ook dit zijn Noah en Sophia niet maar gebruik je fantasie en bedenk ook even dat ze in een boomhut zitten :D )
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfiction- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...