----------- Hoofdstuk 86 -----------
'We're gonna have so much fun.', zei Millie. 'Totally.', lachte ik. 'I'm gonna miss Debbie. She could have gone with us too but yeah Finn is her boyfriend.', mompelde Noah. 'No worries. She's having a good time.', zei ik. Ik gaf hem een kus.Vier uur later kwamen we aan op de locatie waar we moesten filmen voor stranger things. Ik was doodmoe. Millie en ik hadden wat turth or dare gespeeld. Noah sliep de hele rit.
Aangezien ik nieuw was en nog nooit in mijn hele leven had meegespeeld in een film/serie kreeg ik een hele tour. Ik kreeg mooie kleren voor op set en de dagen waren echt geweldig. Wa lachten ons stuk om de meest nutteloze bloopers. We hadden veel peptalks tijdens de make-up. Ik had de beste tijd van mijn leven. Ik kon elke avond met een glimlach op mijn gezicht in slaap vallen. Acteren was zo leuk. We zijn al twee maanden verder, nog een maand acteren en dan hebben we volume2 af. Ik belde papa en Debbie en Finn elke dag. Ik sliep met Millie en Natalia op de kamer en Noah sliep met Charlie.
Samen met mijn vrienden op set zijn doet mij echt genieten. In de avond zitten we met z'n allen op de bank en kijken we naar een film of een serie. Wanneer die gedaan is gaan we elk naar onze kamers. Daar praten Natalia, Millie en ik nog wat over allerlei dingen. Ik zweer het je het is zo leuk hier. Ik heb mijn verjaardag (24-09) hier mogen vieren. Echt iedereen was zo lief dat we een hele dag niets gedaan hebben en alleen maar gefeest hadden. Dat was echt grappig. Noah vierde zijn verjaardag ook, dus we deden hetzelfde op zijn verjaardag. Maar dat betekende natuurlijk wel dat we de volgende dag extra snel goede scenes moeten doen. Het is fantastisch.
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfic- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...