- Hoofdstuk 121 -

4 1 0
                                    

----------- Hoofdstuk 121 -----------
Ik werd wakker. Ik keek om me heen en zag pap voor me staan. 'Wat is er gebeurt?', vroeg ik. 'het vliegtuig waar je in zat is neergestort. Je hebt veel geluk gehad. Dokters vermoeden dat je buiten bewustzijn was tijdens het neerstorten waardoor je niet gepanikeerd hebt en niet zoals 50 anderen uit het vliegtuig bent gesprongen. Maar 43 van de 139 mensen heeft het overleefd. Sophia, lieverd, ik ben zo opgelucht dat je het overleefd hebt. Ik ga een dokter roepen.', zei hij. Hij gaf mij een kus op mijn voorhoofd.

Ik was stomverbaasd. Opeens herinnerde ik me alles. Die druk in mijn oren, mijn gesprekken met die lieve oude vrouw. Ik maakte me zorgen om haar, wat nu als ze het niet overleefd had? Ik had grotere zorgen aan mijn hoofd, mijn eigen gezondheid bijvoorbeeld.

Pap kwam terug met een dokter. 'Hi Sophia, how are you feeling?', vroeg de dokter met een glimlach. 'I remember an all but vaguely. I have a headache, stomachache and the feeling that I could throw up at any moment.', mompelde ik. 'That can be explained. You have a headache as your head hit the ground while you fell unconscious. While the plane crashed, it went through some ups and downs that caused your head to hit the ground again and again. The feeling that you have to vomit is because you have been through a lot and we suspect that you already felt unwell during the trip, otherwise you would not have become unconscious. It's just consequences of the crash.', legde de dokter uit. Ik knikte.

'that's good to hear I guess. What explains the abdominal pain I have?', vroeg ik onzeker. 'Well, there's a lot of pounding in your stomach. luckily the little one was not injured during the crash.', zei de dokter. Ik keek verbaasd naar mijn vader. Hij keek verbaasd naar mij. De dokter merkte het op. 'Oh, you dont know yourself?', vroeg de dokter. 'i dont know what myself?', vroeg ik.

'your seven months pregnant.', zei de dokter. Ik hapte naar adem.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu