----- Hoofdstuk 13 -----
De volgende ochtend werd ik al vroeg wakker. Iedereen sliep nog. Toen ik mijn ogen opende, zag ik dat ik met mijn hoofd niet op een kussen lag maar tegen Noah's borstkas, ik schrok op en ging snel terug op mijn eigen kussen liggen in de hoop dat hij het niet gemerkt zou hebben. Ik keek op de wekker: het was 10 over 5 in de ochtend. Ik plukte de popcorn uit mijn haar. 'Urg', mopperde ik. 'Dit is een goed begin van een bad-hairday.', fluisterde ik tegen mezelf en ging terug op mijn kussen liggen. Maar die lag niet zo goed dus besloot ik voor het ongemakkelijke maar comfortabele te kiezen; Noah's borstkas.Een paar uur later werd ik zachtjes wakkergeschud. Alweer. Het was Noah. Mijn hoofd lag nog steeds op Noah te rusten. Ik deed niet eens de moeite om mijn hoofd op te tillen. 'Huh?', vroeg ik. 'Good morning sleepyhead! Sorry to wake you up but it's breakfast time', zei Noah met een glimlach. Ik keek Noah eens goed aan. Zijn haar zat helemaal in de war. Best schattig eigenlijk. Ik zag dat hij moeite moest doen om zijn ogen open te houden. Logisch, het was half acht in de ochtend. Ik had nooit echt op die manier naar hem gekeken. Ik herinnerde me wat Noah zei en antwoordde: 'oh, right yes. Good morning to you too, by the way', mompelde ik terwijl ik in mijn ogen wreef. 'we're quite late, Millie and Finn are already downstairs at the table.', wacht wat? 'I'm sorry, but does that mean you were waiting for me?', vroeg ik. Noah knikte. Awwhh. Dat is zo lief, dacht ik. 'thank you', mompelde ik en gaf hem een klein kusje op zijn wang. Toen liep ik vlug naar de badkamer. Het leek alsof ik op een roze wolk zat. Mijn dag kon niet meer stuk.
Nadat ik me had aangekleed, opende ik de deur van de badkamer. Ik schrok toen ik Noah voor me zag staan. 'Oh my god, sorry Noah, I didn't expect you here.', zei ik. 'oh, I didn't mean to scare you. I was just waiting for you. Shall we go down together?', zei Noah. Ik vond het wel aardig allemaal. Hij bedoelde het goed. Ik glimlachte: 'Of course!'. Samen liepen we naar beneden.
Daar zagen we Millie en Finn zoals verwacht al aan de keukentafel zitten. Finn roerde wat in zijn kom met cornflakes en Millie nam een hap van haar boterham. We gingen tegenover elkaar zitten. 'Gosh, I didn't know you could be such sleepyheads!', zei Millie. 'Good morning too.', glimlachte ik sarcastisch. 'oops, forgot. Good morning!', antwoordde Millie. 'But let's get back to the point, since when do you sleep so long?', vroeg Millie weer. 'Do not blame me. I was just waiting for Sophia.', zei Noah met een knipoog naar mij. Ik lachte. 'Uh, yes. Get used to it, I always sleep so long. And rest assured that I can go longer.', speels stak ik mijn tong uit naar Millie. Millie lachte en stak ook haar tong uit naar mij. 'Good morning by the way. But... You were really cute together this morning!', bemoeide Finn zich in het gesprek. 'Why?', vroeg Noah. 'You were in a real couple goals attitude! I took a picture of it! Look!', Millie liet ons de foto zien:
( dit zijn niet Sophia en Noah maar beeld je het je gewoon even in en dan komt alles goed, johh! )
--
Dit was hoofdstuk 13 al, wowwieee! Dertien! Besef dat mijn verhaal nog maar 6 dagen online staat en het al bijna 100 reads heeft! Dat is ongelofelijk! Dus dikke dankjewel daarvoor :D
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfiction- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...