----------- Hoofdstuk 103 -----------
Met z'n drieën hingen we in de keuken onze ijskoffies leeg te drinken. 'So, girls, what date does stranger things come out?'; vroeg pap. 'November 26th.', vertelde Millie. Pap keek op zijn telefoon. 'Thats 19 more days.', mompelde papa. Hij pakte een notitieblok en schreef 'november 26th' erop. Vervolgens hing hij het met een magneet op de koelkast. We moesten lachen.Overmorgen moest ik al naar school. Ik had er helemaal geen zin in. Allemaal mensen zoals in de films. In België was alles maar gewoontjes. Een vriendengroep van god weet hoeveel. Iedereen deelt lunch met elkaar want onze school was te blut voor een kantine. School in België was leuk. Maar nu ben ik bang voor alle nieuwe mensen die ik ga ontmoeten. Ik ben bang dat ik iets wil zeggen maar dat ik het woord niet in het Engels ken.
Millie was naar huis. Taylor en Claire konden elk moment van de dag komen. Ik ging op de bank zitten en ik scrolde wat door mijn Instagram. Er was niets indrukwekkends. Wat later ging de bel.
'Ik open de deur wel.', zei ik. Ik wandelde naar de deur. Toen ik de deur open deed, zag ik Taylor staan met een rugzakje. 'Hey cutie. Where is your mom?', vroeg ik. Ik nam het rugzakje van haar over en nam Taylor bij haar handje. Claire kwam nog aangelopen met drie reiskoffers. 'Heyhey.', zei ze. 'Hey.', zei ik lachend. 'Is that all Taylor's stuff?', vroeg ik. 'Yes. In the pink one is all Taylors clothes. In the yellow one are all her favourite toys. And in the green one are, eh, you know her bathing suit. Shampoo, toothbrush. And all the other stuff. And in the little backpack are her diapers. I need to get one more thing. If its not okay to have it in her room, it can be in the garden too.', legde ze uit. Ik vroeg me af wat het zou zijn.
Niet veel later kwam Claire binnen met voer en een konijn genaamd Potato. Ik moest lachen. 'Of course. The bunny can stay in Taylors room. We have a cat. Is that okay?', vroeg ik. 'Taylor loves cats.', vertelde Claire.
'Im going to get my stuff at home.', zei Claire. Ze gaf Taylor nog een vlugge kus en ze vertrok. Ik pakte Taylor in mijn armen. 'Hey cutie. Do you want to see your new room?', vroeg ik. 'Yes.', zei Taylor met een mega schattige stem terwijl ze knikte en op haar nagels beet. 'Alright.', zei ik. Ik bracht haar naar haar nieuwe kamer.
'Its biwg.', zei Taylor. Ik moest lachen. 'Yeah. Do you like it?', vroeg ik. 'Yes.', zei ze.
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfiction- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...