- Hoofdstuk 115 -

10 1 0
                                    

----------- Hoofdstuk 115 -----------
We zijn vijf maanden later. Binnen twee weken ga ik "verhuizen" naar Engeland voor de opnames. Pap heeft een appartement voor mij gehuurd op twee kilometer van de locaties van de opnames vandaan. Aangezien ik 200k betaald werd per aflevering dat ik meedeed aan stranger things (totaal 1,8 miljoen) hadden de we genoeg geld om een appartementje te huren. Ik had genoeg geld op zak voor een fiets te kopen. Ik kan mijn fiets niet meenemen, daarom moet ik daar nog ergens een fiets kopen, gelukkig is mijn appartement midden in de stad, dus dat was al goed nieuws, dan zou het niet zo moeilijk zijn om een fiets te vinden tussen al die winkels.

Twee weken later had ik al mijn koffers gepakt. Samen met pap ging ik alles nakijken. 'Dus, heb je een toilet tas met tandenborstels, tandpasta's, washandjes, handdoeken, een pyjama? Make-up ga je niet nodig hebben, dat doen ze waarschijnlijk wel op set.', zei papa. 'Ja, dat heb ik allemaal.', zei ik. 'Top, oke je blijft daar een anderhalf jaar, het is dus belangrijk dat je voldoende kleren hebt. Neem maar gewoon 5 jeansbroeken, 12 shirts en 6 jurkjes mee. Al je ondergoed.', zei papa. 'Waarom 12 shirts?', vroeg ik. 'Ik zei een random getal dat wel voldoende zou zijn.', lachte papa.

Na een tijdje hadden we door dat ik alle spullen ingepakt had. Morgen zou ik vertrekken. Daarom ga ik vanavond al naar het vliegveld. Millie ging me erheen brengen. Ik zei gedag tegen Taylor. Het was moeilijk om haar uit te leggen dat ik een hele tijd weg zou zijn en niet thuis zou komen. Mama fixt dat wel. Ik gaf mama en papa een stevige knuffel en een kust. 'Go partying while i'm gone. Enjoy the time y'all dont need to watch an annoying teenager. Have fun. Dad, take mom on a diner. Millie would love to watch Taylor.', zei ik. Ze moesten lachen.

Finn, Noah en Debbie kwamen ook nog even gedag zeggen. Ik gaf Debbie een stevige knuffel. 'I'm gonna miss you.', zei ze. 'It'll be alright.', stelde ik haar met rust. Debbie knikte. 'Bitch, come here. We have the same taste.', zei hij. 'What do you mean?', vroeg ik verbaasd. 'We both fall in love with Schnapps. Basically we are both Schnappsexual.', zei Finn. Ik rolde met mijn ogen. Ik gaf Finn een knuffel. 'You'll slay. I bet.', lachte Finn. Ik richtte me tot Noah. Ik gaf hem een kus. 'Are you sure you want to go alone? I mean. We could both live there and i'll be there to support you!', vroeg Noah. 'Thats sweet but i'll make it alone. Your sisters and parents will miss you.', zei ik. Ik gaf hem nog een kus. 'I love you babe.', zei Noah. 'I love you too', lachte ik.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu