- Hoofdstuk 93 -

6 1 0
                                    

----------- Hoofdstuk 93 -----------
Het was akelig stil. Niemand wou Millie wakker maken. 'Imma go sleep. I'm tired.', fluisterde ik. 'Alright. Goodnight my pretty princess.', zei Noah. Hij gaf mij een kus op mijn voorhoofd. 'Goodnight babe.', zei ik. Langzaam werd alles donker.

De volgende ochtend werd ik wakker door een fel licht in mijn ogen. 'Wake up, sleepyhead.', zei Millie. 'What time is it?', vroeg ik. '6AM', antwoordde Millie. 'Mills, your not telling me you just woke everyone up?', vroeg ik. 'Kinda. I'm already up since 5AM i had nightmares. I dreamed that i was playing a role in the lion king.', zei ze. 'lol.', zei ik.

'Noah, Finn and Debbie are boring. They wanted to sleep so i let them.', zuchtte Millie. 'Alright, i'm up so let's make breakfast for us, Debbie and the boys.', zei ik dan maar. 'I'm in.', zei Millie en samen gingen we de trap af naar beneden.

Pap was niet in de keuken dus waarschijnlijk slaapt hij nog. Millie en ik wouden allebei een eitje met brood maken en zelfgemaakte fruitsap.

'You make the eggs, i make the orange juice.', zei Millie. 'Sure.', lachte ik. Ik nam eieren uit een willekeurige eidoos. 'I'm making breakfast for me, Mills, Finn, Noah, Debbie and my dad.', telde ik. 'Shoot, with how much are we?', vroeg ik. 'If you can count, you know we are with six.', lachte Millie. 'Thanks.', zei ik met een glimlach. Ik nam zes eieren.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu