- Hoofdstuk 120 -

4 1 0
                                    

----------- Hoofdstuk 120 -----------
opeens voelde ik hoe een enorme druk mijn oren tegemoet kwam. Zouden ze ons niet eerst waarschuwen wanneer we zouden landen? Zodat we onze gordels terug kunnen aandoen en onze telefoons uitschakelen? Anders kunnen we die veilige landing wel op onze buik schrijven. Ik werd bang. Ik maakte de vriendelijke vrouw die naast me lag te slapen wakker. 'Sorry to wake you up, but I've only flown a few times and I feel like we're landing. Is that supposed to be the case or is that just an imagination because of the medication I've been taking?', vroeg ik zacht. 'This is not normal, that pressure you feel in your ears is the air that meets you when you are going down very steeply. I think this plane is crashing.', zei de vrouw. Ik geloofde niet wat ik hoorde. Ik raakte in paniek en had geen idee wat ik moest doen.

Ik voelde me misselijk en ik had weer het gevoel dat ik moest overgeven. Die druk in mijn oren, en we gingen bijhoorlijk naar beneden. Langzaam voelde ik hoe mijn ogen dichtvielen, ik hoorde nog een enorme knal van mijn hoofd dat tegen de grond van het vliegtuig stootte, maar daarna zag, hoorde en voelde ik helemaal niets meer. Alles was donker.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu