-Hoofdstuk 73 -

11 2 1
                                    

----------- Hoofdstuk 73 -----------
Noah en ik waren alleen aan het decoreren. 'Wanna have a sleepover after the party?', vroeg Noah. Ik knikte. 'Sure. At your house?', vroeg ik. 'Yes, cuz we need to talk to Chloe. She knows more about my kidnapped sister.', fluisterde Noah. Ik had een uitdrukking op mijn gezicht dat zegt: 'ohja.' Maar inplaats van dat te zeggen geef ik Noah een knuffel en fluister: 'it's gonna be okay.', Noah zuchtte. Toen ik me losmaakte uit de knuffel ging ik op mijn tippen staan en ik gaf hem nog een kusje op zijn mond.

'Hey can someone help? We can't get the tables clapped out.', schreeuwde Debbie.

Iedereen probeerde te tafels uit te klappen. Niemand lukte het. Ik nam mijn telefoon en belde mijn vader.

'Hey pap, dus kijk je weet wel dat ik een heel groot feest geef omdat ik in strangerthings mee ga spelen. We hebben tafels gevonden maar die zijn zo uitklapbaar. Maar de tafels klemmen en we krijgen ze niet uit elkaar.', zeg ik tegen papa wanneer hij de telefoon opneemt.

'Hurry up. We're running out of time.', zei iemand tegen mij. 'Ja, ik ben ermee bezig.', zei ik. Diegene verstond me natuurlijk niet maar dat maakte niet uit. Ik snap iedereen wel. Iedereen is gestrest. Er komen straks een hoop mensen en het word een ramp als we niet voorbereid zijn.

'My dad is on his way.', schreeuwde ik. Niet veel later was papa aangekomen. Vliegensvlug klapte hij alle twintig tafels uit elkaar. 'Now we need to put them the right way.', zegt Debbie. Iedereen knikte.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu