- Hoofdstuk 118 -

4 1 0
                                    

----------- Hoofdstuk 118 -----------
Mijn wekker ging. Het was half vier. Om vier uur ging mijn vlucht vertrekken. Ik werd wakker. 'Mills, wake up.', zei ik. 'Ugh. I dont like this. Cant you just press snooze?', vroeg ze. Ik rolde met mijn ogen. 'No, we are at the airport, remember?', vroeg ik. 'Oh, that's right.', mompelde ze.

Ik ging inchecken en millie ging naar huis. We gaven elkaar nog een knuffel. 'I love you.', zei Ik. 'And i love you too.', zei Mills. Ik moest mijn best doen om niet te huilen.

Millie was weg en ik was aan het inchecken. Ik stuurde nog vlug een berichtje naar Finn, Debbie, Noah, papa en mama. 'I'm safe at the airport. I love you guys.<3', stuurde ik.

Niet veel later zat ik in het vliegtuig. Er zaten veel mensen in het vliegtuig. Ik heb nog nooit zonder een kennis in het vliegtuig gezeten. Ik was doodsbang. Ik zat naast een vriendelijke vrouw van in de 70 die me gerust stelde. 'Hi darling.', zei ze. 'Hi.', antwoordde ik. 'What are you gonna do in England?', vroeg ze. 'I'm an actress and i have a role in a new movie from Steven Spielburg, England is the location.', legde ik uit. 'I see. I'm going to England because of how pretty it is there. I would love to visit that place before i die.', zei ze kalm. Ik knikte begrijpend. 'Well, England is a beautiful place.', stemde ik in. 'Where are you from? You have an accent i cant recognize.', vroeg ze. 'I'm from Belgium.', zei ik. 'That seems a fun place, why did you move?', vroeg de vrouw. Ik voelde me op mijn gemak bij haar. Het was alsof ik in gratis therapie zat. 'I moved because of my biological mum. My dad and her had fights all day. They divorced 11 months ago. My dad wanted to start a new life here.', legde ik uit. 'I get his choice.', zei de vrouw. Ze keek uit het raam. Ik mocht haar wel.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu