----------- Hoofdstuk 102 -----------
Ik ging slapen. Het had de rest van de dag gekost om te werken aan Taylors kamer. Ik was doodop. Millie besloot mee te eten en te blijven slapen. 'My parents dont mind.', zei ze. Ik lachte.We waren niet van plan om een echte sleepover te houden. We waren allebei doodmoe en wouden gewoon slapen. Het duurde echt niet lang voordat millie al in slaap viel. Niet veel later viel ik ook in slaap.
Ik werd wakker door Flits die op mijn hoofd kwam zitten. 'Flits, ga weg', mompelde ik. Ik duwde Flits van mij af. Ik nam hem met twee handen vast. Ik gaf hem een kus op zijn hoofd en zette hem naast het bed. Flits wandelde de kamer uit. Ik was toch al wakker. Ik kon absoluut niet meer slapen. Ik keek op mijn telefoon. Het was tien na zeven.
Ik maakte Millie wakker. Zij maakte mij de laatste keer ook wakker. Revenge. 'Mills, wake up.', zei ik. Millie opende haar ogen. 'What.', mompelde ze. 'Wake up.', herhaalde ik. 'I wouldn't answer if i was asleep, dummy.', zei Millie. 'Alright. I want icecoffee.', vertelde ik. Millie ging rechtop zitten.
We zaten in de keuken. Ik zette de waterkoker aan en nam alvast de pot cafeïne en zette die op tafel. Millie gaf me twee bekers.
Nadat onze ijskoffie klaar was kwam papa de kamer in gelopen. 'Its 7:30AM. I'm still sleeping and i need coffee.', vertelde pap. 'Ik heb nog koffie maar dat is ijskoffie. Ik had een beetje te veel water in de waterkoker gedaan.', zei ik. 'Ja koffie is koffie. Geef maar.', zegt papa lachend. Millie stond erbij alsof we chinees spraken. 'Goodmorning girls.', zei pap dan maar. Millie knikte: 'Goodmorning mr. LeClarck', zei ze. 'Goodmorning.', zei ik. Ik gaf hem een vlugge knuffel.
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfictie- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...