- Hoofdstuk 136 -

3 1 0
                                    

----------- Hoofdstuk 136 -----------
Toen we eindelijk waren aangekomen in het ziekenhuis gingen we vliegensvlug naar het onthaal toe die meteen een dokter haalde die mij en Noah vervolgens naar een kamer waar ik zou bevallen. Ik had mega veel pijn, ik trilde helemaal en ik had het gevoel dat ik dood ging. Ik had hoofdpijn, buikpijn ik was misselijk en duizelig. Nog een (paar) uurtje(s) en dit is over, maakte ik mezelf wijs. Ik kneep Noahs hand fijn.

Ik had gelijk, een uurtje later was de bevalling afgelopen, de baby was er gezond, ja, eh, uitgekomen? De dokters hadden haar meegenomen voor nog wat onderzoekingen. 'you did so well babe, i'm so proud of you.', zei Noah. Ik was te moe om te antwoorden maar ik keek hem dankbaar aan.

Wat later kwamen de dokters terug met de baby. 'the baby is healthy, has no diseases or unhealthy bacteria. heart beats, cries immediately after birth, completely healthy. So what's gonna be her name?', vroeg de dokter. 'Rose Schnapp.', zei Noah. Ik keek hem glimlachend aan. Ik hield Rose als eerste vast. Ik gaf haar een dikke kus op haar kleine hoofdje. Ik moest huilen, dus ik liet Noah Rose vastpakken.

Een kwartiertje later mocht er bezoek komen. Rose lag te slapen in een klein ziekenhuisbedje naast mijn ziekenhuis bed, ik ging rond de middag weg. Het was nu 6 uur in de ochtend. Millie zat al in de wachtruimte koffie te drinken, ze was goed vermomd, ze droeg een pruik en een bril waardoor ze niet opviel. Millie kwam naar binnen. 'Hey guys!', zei ze. 'where is the baby?', vroeg ze. 'There.', zei Noah en hij wees naar het ziekenhuisbedje tussen mijn bed en zijn stoel. 'Oh yeah sorry. What's its name?', vroeg Millie. 'Her name is Rose.', zei ik. 'awh.', zei ze. 'I have a present with me. Actually two, one for you and one for the baby', zei Millie. 'that's sweet but that really wasn't necessary', zei Noah. 'You guys are my friends okay? Noah feels like a brother to me, and Sophia, you feel like a sister to me. I love you guys and y'all are deserving the world and so does Rose, she's so cute i want her omg.', zei Millie en ze gaf een cadeautje aan mij en een cadeautje aan Noah. 'in the present i gave Noah is a present for you both to share and the present i gave Soph is a present for Rose.', legde Millie uit. In het cadeautje dat ze aan mij gaf zaten allemaal babykleertjes. 'awh thanks Mills.', zei ik. 'No problem.', zei ze glimlachend. In het cadeautje dat Noah vast had zat een pot snoep. 'i mean, if you are hungry on your way home its a good thing to have in the car?', zei Millie twijfelend. 'It's perfect. Thanks Mills. Zei Noah en hij stond op om millie een knuffel te geven.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu