- Hoofdstuk 110 -

5 1 0
                                    

----------- Hoofdstuk 110 -----------
Na iets langer dan twee weken school, aka hell, kwam stranger things eindelijk uit. Daardoor had ik geen school wanneer de première uitkwam aangezien ik aanwezig moet zijn voor interviews.

Het nieuwe seizoen was een groot succes en stond op de #1 in meest bekeken Netflix shows.

Ik ging amper nog naar school door alle interviews. Ik had nogsteeds niet echt vrienden op school. Maar Mills, Debbie, Finn en Noah waren meer dan voldoende voor mij.

Ik kwam thuis na een interview. Ik haalde wat fruitsap uit de koelkast. Taylor kwam de trap af. 'Can i be in one of your interviews?', vroeg ze. Ik moest lachen. 'Of course. Do you want some orange juice?', vroeg ik. Taylor knikte. Ik schonk wat fruitsap voor haar in.

Taylor vertelde mij over hoe Dora haar Spaans leerde. Dat deed mij denken aan hoe Dora mij Engels leerde. Ik zuchtte en ging naar mijn kamer.

Papa kwam thuis. 'I'm home!', riep hij door het huis heen. Ik stond op en ging de trap af zodat ik papa een kus kon geven.

--
Sorry voor het saaie, kleine hoofstuk. Ik hoop dat dit de lezers niet wegjaagt lmao. Ik doe mn best. Ik schrijf dit op 20 augustus 2022 14:46 en ik zit hier in een fancy deurenwinkel, waar men deuren verkoopt fyi, en ik en mn broer krijgen gratis koekjes en cola. Hehhehe slay.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu