- Hoofdstuk 119 -

6 1 0
                                    

----------- Hoofdstuk 119 -----------
Het vliegtuig ging opstijgen. Ik haalde diep adem. 'I'm sorry if I throw up. I'm afraid of flying and being alone without parents makes me feel more afraid what is a higher chance i'll throw up.', legde ik uit. 'If you are getting bothered by that i'll ask for another seat.', zei ik snel. 'Oh darling, when i was your age i had the same problem. It doesn't bother me. I have flied almost everywhere. I traveled a lot. I also was afraid. It's okay. Trust me.', zei de vrouw. Ik knikte dankbaar.

Wat later vlogen we de lucht in. Ik had hoofdpijn, buikpijn en ik moest liters overgeven. 'Are you okay?', vroeg de vrouw. 'Yeah, i just feel a little tired and sick.', vertelde ik. 'I hope you feel better soon.', zei de vrouw. Ik knikte dankbaar.

Na een tijdje lag de vrouw te slapen. Ik had wat muziek gedownload zodat ik die offline kon luisteren. Ik deed mijn airpods in en keek naar alle mensen om me heen. Een man met een enorme snor hield een slapende baby vast. Een vrouw zat op ze schouder van een oudere man te slapen. De man keek nors en las zijn boek verder. Anderen lazen magazines, sliepen, keken naar het prachtige uitzicht etc. ik glimlachte, eigenlijk vond ik het nog wel leuk.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu