----------- Hoofdstuk 123 -----------
Pap was net zo in de war als ik. 'Wanneer heb je die baby gemaakt?', vroeg hij. Ik zag dat hij dat alleen maar vroeg om mij te plagen. Ik voelde hoe mijn gezicht zo rood als een tomaat werd. 'Wel, eh. Ik denk niet dat je dat wilt weten.', zei ik. 'Ja misschien is het beter van niet.', zei hij. We moesten lachen.'Noah is ook onderweg. Hij was heel bezorgd om je.', zei pap. Ik haalde diep adem. Ohja. Noah. Hij moest ook nog weten van de baby. 'Hoe zou hij reageren?', vroeg ik. 'Sophia. Noah is een goede jongen.', zei hij. Hij stopte even met praten. 'Ookal heeft hij ervoor gezorgd dat mijn dochter op een magische wijze zwanger is. Hij bedoelt niets slecht en ik weet dat hij ongelofelijk veel van jou houd. Wat maakt het nu uit dat je zwanger bent? Dat is een teken van liefde. Jullie liefde voor elkaar zit nu in jou buik, Sophia. Oh ik zie opeens voor me hoe dat kind gemaakt is. Ik stop even met praten anders ga ik overgeven.', zei papa. Ik moest lachen. 'Wat ik wil zeggen is dat Noah naar mijn vermoeden heel blij gaat zijn.', glimlachte papa.
Ik moest rusten van de dokters. Pap ging wat eten kopen en binnensmokkelen aangezien hij weet dat ziekenhuiseten niet te vreten is.
Terwijl papa weg was kwam er al een nieuwe bezoeker voor mij. Noah. 'Babe are you okay?', vroeg Noah. 'Hey babe. I'm fine but i need to tell you something. Its important.', zuchtte ik. 'Are you feeling alright?', vroeg Noah. 'Yes.', zei ik. 'I just dont want you to get hurt.', zei Noah. 'I'm pregnant.', floepte ik eruit. 'What?', vroeg Noah. 'I am pregnant.', herhaalde ik. 'Thats amazing!', zei Noah. 'What?', vroeg ik onzeker. 'I've always wanted to become a dad. Especially a teenage dad. And i would love that your gonna be the mum of our kid. If i could choose anyone in the world to be the mother of my kid, i want you to be the mother of our kid. The baby is amazing news. I love you so so so much. Wait. The baby survived, right?', vroeg Noah. 'Yeah. The baby is fine.', zei ik. Ik gaf Noah een kus op zijn mond.
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfiction- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...