----------- Hoofdstuk 95 -----------
Millie kwam naar beneden. 'They're coming. I mean, after they find the power to get their asses out of the bed.', zei Millie en ze rolde met haar ogen. Pap moest lachen.Niet veel later kwamen Noah, Debbie en Finn in hun pyjama de trap af. 'Goodmorning sleepyheads.', zei Millie. 'Excuse me? Its 7:10AM. If i could choose i lay in that bed till 11AM. I can't help it that you wake up way to early.', zei Finn. 'Awh, Finny. I'm sorry. Your mommy didn't tell me that you need to go to go sleep early and wake up late. Do i need to give you some toys to play with?', zei ik met een stemmetje als mijn vader zou praten tegen een baby. 'Very funny.', zei Finn.
Iedereen ging aan tafel zitten en begon te eten van het ontbijt.
Na het ontbijt moest Finn al vroeg naar huis. Millie en Debbie wouden Flits aaien, maar die kat hangt overal waar hij niet hoort te zijn. 'Soph, where's Flits?', vroeg Millie die mijn kat z'n naam met een behoorlijk accent benoemde. Ik kan het haar niet kwalijk nemen, Flits is een Nederlands naam. 'I dont know, look in my closet, under my bed or next to the fridge. Maybe Flits is in the basement. I have nl clue. Just take some of his food, he'll come.', zei ik. Millie knikte. 'Where can i find the food?', vroeg ze dan. 'Hold on. FLITS, JONGEN, KOM HIER.', schreeuwde ik dan. 'What did you yell?', vroeg ze. 'That Flits must come here.', mompelde ik. 'Its a cat. Not a human-', zei Millie. 'I know. Just give it a shot', zei ik geruststellend.
Niet veel later kwam Flits. 'How did you do that?', vroeg Debbie. 'I don't know.', zei ik. Flits hield van de aandacht die hij kreeg van Millie en Debbie. Ik lag op bed door Instagram te scrollen. Opeens voelde ik twee stevige armen rond mijn buik en ik voelde kusjes in mijn nek. 'Noah.', zei ik. 'Yes?', zei Noah. 'Nothing.', zei ik en ik knuffelde hem terug.
--
Laatste spam post voor nu. Vanavond weer een paar hoofdstukken
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfic- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...