----------- Hoofdstuk 130 -----------
Nadat Noah en ik dat gefikst hadden bij mijn ouders, wandelden we naar zijn huis toe dat een paar straten verderop lag. Onderweg bespraken we over hoe gemakkelijk het wel niet was om mijn ouders te overtuigen. Ik gaf hem een kus. 'thank you for not leaving me after you found out i was pregnant.', zei ik. 'no problem. I love you.', zei hij glimlachend. Ik glimlachte terug.Wat later kwamen we aan bij Noah's thuis. We gingen naar binnen. Chloe zat op haar kamer een Debbie zat met Finn, die blijkbaar op bezoek was, op de bank netflix te kijken. 'Hey Noah.', zei Debbie. 'Sophia! Hey! What are you doing here?', vroeg Debbie. Debbie stond op en kwam mijn kant uit terwijl Noah naar Finn ging. 'we wanted to discuss some things with Mr. and Mrs. Schnapp.', legde ik uit. 'Oh yeah they are in the kitchen.', zei Debbie. 'Thanks.', zei ik. Ik gaf Debbie nog een vlugge knuffel. 'Noah are you coming?', vroeg ik. 'On my way.', zei Noah en hij volgde mij naar de keuken.
In de keuken vond ik meneer en mevrouw Schnapp. Hierbij hield Noah het woord. 'Hey mom and dad, can we just ask something?', vroeg Noah. 'We already know. You want to live in your house, don't you? When you met Sophia you couldn't stop talking about her, you were really in love and you still are now, and we knew you had never experienced this before and that it's hard to get Noah in love. But still, we knew you were made for each other, even though you were just friends at the time. so we had already prepared everything, no matter how long it was going to take for you to live together in that house, we had already refurbished it last summer, exactly a week after you met. I know it's bizarre but we knew you would need it someday. You can live in it, everything is ready, water is connected, there is electrity and wifi in the house. Furniture is already in there. I do suggest that we first look into it together. For example, a guided tour.', Zei Noah's moeder. Mijn mond viel open. Letterlijk. 'so you tell me that you already knew what we came to ask and that you put this all right just under a year ago?', vroeg ik voor de zekerheid. 'yup.', zei meneer Schnapp. 'Thank you guys. This is so nice omg.', zei ik. Woorden konden niet beschrijven hoe verbaast, opgelucht en blij ik was op dit moment.
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfiction- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...