-- Hoofdstuk 62 -

17 4 2
                                    

----------- Hoofdstuk 62 -----------
Na een nacht dat eeuwig leek te duren, was het eindelijk ochtend. Ik sprong uit bed, of ja, dat was de bedoeling. Eigenlijk viel ik uit bed maar uit bed springen klinkt veel leuker (credits naar een tiktok trend.😭👍)

Ik trok mijn kleren aan en ging naar Millie. Ik moest niet aanbellen, de deur stond open. Millie's moeder ging met Ava naar de zwemles. 'Hi Sophia, look how pretty my swimsuit is.', zei Ava trots. "O my gosh, yes! It's so pretty!', zei ik. 'Where's Millie at?', vroeg ik. 'She's probably sleeping again.', zei Ava en ze rolde met haar ogen.

'Do you mind if i go to her?', vroeg ik. 'No but she will mind.', ik lachte. 'I think she won't. We will throw the biggest party in town! I promise! You can come if you wanna get drunk.', grapte ik. 'Yes! Mommy, I want to go to the party of Mills and Soph, and when I'm there, imma drink Red Bull. It will make me high. I also wanna eat drugs. Or do you drink it? I don't know. I'll figure it all out. So, can i go, mommy?', vroeg Ava aan haar moeder. 'I dont know who told you about drugs and Red Bull, but i know one thing for sure, there is not gonna be Red Bull or drugs.', vertelde ze haar dochter.

Ze richtte zich tot mij: 'when is the party?', '6 o'clock.', antwoordde ik. 'Right. If Ava did not had her dancing lessons. Ava does a lot of sports. Biking, swimming, dancing, basketball, football. She wants to do every single sport.', zuchtte mevrouw Brown. 'Yes! On Monday i go swimming. On Tuesday i go dancing, on Wednesday i go play basketball. On Thursday i play football. On Friday i do golf, handball, and yoga. On Saturday i dance, and swim. And on sunday i go surfing on the beach!', vertelde Ava. 'Wow, that are a lot of sports!! Well, i must go to Millie. It was nice talking with you two.', ik zwaaide hun uit.

Ava glimlachte en zwaaide terug. Mevrouw Brown had haar handtas in haar linkerhand en met haar rechterhand had ze haar telefoon vast. Ik hoorde haar nog schreeuwen: 'Ava, get your ass in that car or we're gonna be late.'

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu