- Hoofdstuk 105 -

7 1 0
                                    

----------- Hoofdstuk 105 -----------
Taylor en Claire voelden zich al aardig thuis als je het aan mij zou vragen. Noah, Debbie en Finn weten er ook al van. Millie bleef eten. Ava had een wedstrijd waar iedereen van haar familie naartoe ging. Maar Millie wou liever hier zijn. We aten pizza die pap zelfgemaakt had.

We hadden het mega gezellig. Het was echt leuk.

De volgende ochtend ging mijn wekker om 6uur in de ochtend. Zo stil als ik kon nam ik de kleren die ik gisteren had klaargelegd. Ik wandelde naar de badkamer. We hadden afgesproken dat pap en Claire een badkamer zouden delen en ik de badkamer zou delen met Taylor. Ik ging douchen.

Ik draaide de kraan open en het koude water kwam op mij. Ik zuchtte. Ik staarde naar de vloer en dacht aan alles wat er op zo'n korte tijd gebeurt is. Ik maakte me wakker van mijn dagdroom en waste mijn haar.

Nadat ik gedoucht was, deed ik mijn zwarte nike pro short aan en daarop deed ik een blauw shirt aan. Ik deed mijn haren in een hoge paardenstaart. Make-up had geen zin als we toch gingen zweten.

Nadat ik me had aangekleed ging ik naar beneden. Ik was de eerste. Om 8 uur zou Millie me komen ophalen en daarna gingen we Noah en Debbie ophalen. Finn haalden we pas als laatste op.

De cafeïne was op en daardoor kon ik geen ijskoffie maken. Daarom besloot ik gewoon een smoothie te maken. Ik keek in de koelkast. We hadden melk, aardbeien, frambozen, bananen en ananas. Ik besloot alles er gewoon in te doen.

Nadat ik mijn smoothie gemaakt had, kwam er een klein meisje de trap af gelopen. 'Heey, Goodmorning.', zei ik. Terwijl ik dat zei, keek ik op de klok. Het was ondertussen al 7 uur. 'You're early.', zei ik. Taylor haalde haar schouders op. 'Do you also want a smoothie?', vroeg ik aan haar. Taylor knikte. Ik goot de overschot van de smoothie in een drinkbeker voor Taylor. Terwijl ik dat deed, kroop Taylor op een stoel. Ik glimlachte en ik gaf haar de beker.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu