- Hoofdstuk 92 -

6 1 0
                                    

----------- Hoofdstuk 92 -----------
Debbie, Millie en ik volgden onze weg terug naar mijn huis. 'I hope we spend enough time in here so the movie is over and we can do something actual fun.', mompelde Debbie. 'I know.', lachte ik.

We sloegen een padje in dat leidde naar een binnenweg naar mijn tuin.

'The lion king didnt end yet.', mopperde Millie. 'Ugh.', zuchtte ik als antwoord. Met z'n drieën gingen we naar binnen.

'Where the hell were you girls? I went trough hell watching the lion king. Never. Again.', fluisterde Finn zodat Noah het niet zou horen. 'Alright. How long until the movie ends?', vroeg Millie. 'I've heard that. 20 more minutes is the answer. And come on the lion king is a legend, i cant help it that y'all are just jealous of the makers of the movie.', zei Noah. Ik lachte. Ik gaf hem een kusje. 'Stop. I want a boyfriend too.', zuchtte Millie. 'Awh, poor Millie.', zei Finn met een pruillip.

Na een 20 tal minuutjes die aanvoelden als eeuwen, was de film gedaan. Millie was moe, ze viel in slaap. 'I cant blame her. I've watched that movie when i was four like a hundreds of times. I dont get it that Noah doenst get bored of it.', zei Debbie. 'Y'all grew up to fast.', zei Noah en hij stak zijn tong uit naar Debbie. Debbie lachte.

--
Godeverdomme, er zitte mensen naast mijn fk lekkere donuts van dunkin donuts te eten. Aaaa ik ben jaloers. Ik zweer wanneer ze niet kijken steel ik een donut. (Geschreven op vrijdag 22juli 2022 12:24 locatie: een lunapark in Slagharen.) 👍 ja niemand boeit dit.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu