- Hoofdstuk 128 -

5 1 0
                                    

----------- Hoofdstuk 128-----------
Noah en ik bespraken over of dat onze ouders het wel oke zouden vinden. 'but of course they are okay with that. My parents love you and are happy that you take such good care of me.', zei Noah. 'no you mean you take such good care of me.' , zei ik. Noah glimlachte. 'it goes both ways.', ik knikte. 'so, are we gonna talk about it with our parents?', vroeg Noah. Ik haalde diep adem, maar daarna knikte ik dan toch maar.

Niet veel later waren we thuis, we besloten dat Noah het woord zou houden aangezien het zijn huis is. Dit gaat niet makkelijk worden, dat weten we allebei. Gelukkig weet iedereen al wel dat ik zwanger ben en heeft iedereen dit goed opgevat en ben ik niet uit huis gegooid of heeft Noah er geen straf aan gekregen ofzo. Alles had erger gekund. We stapten uit de auto en litten alle papflessen, pampers, kleertjes en die dingen in de kofferbak van de auto liggen.

We gingen eerst naar mijn huis, om tegen mijn vader uit te leggen wat er aan de hand was, wat het plan was en eigenlijk hem gewoon op de hoogte te brengen en toestemming te vragen, het plan gaat ten werk wanneer hij het oke vind, daarna moeten Noah's ouders het nog oke vinden en daarna komt alles goed. Ik ging naar binnen. Taylor had Potato op haar schoot en keek naar de televisie en Claire zat ernaast op haar telefoon te kijken. Papa stond in de keuken in de kasten te rommelen. 'er is dan ook nooit een lekkere snack in dit huis', hoorde ik papa mompelen. 'what did you say, sweetie?', vroeg Claire aan papa. 'Nothing, honey, dont worry about it!', zei hij vlug. Ik moest lachen. Noah keek verbaasd.

'Hey dad, can we talk to you for a minute?', vroeg ik. 'Sure.', zei hij. 'you know I'm pregnant and I'm glad you understood that correctly, but we've been thinking, now I'm supposed to give birth within a month. what happens when the baby is there? I haven't graduated yet, Noah is only graduating in a month or two and we both live in a different location. Where will the baby live? This is chaos.', zei ik zuchtend.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu