-- Hoofdstuk 27 --

42 21 9
                                    

----- Hoofdstuk 27 -----
We gingen de attractie in, Millie gierde het uit. Terwijl Noah doodstil in zijn attractie-stoel zat, zijn gezicht leek wel bevroren. Ik deed met Millie mee. 'Whahahaha!! This is fantastic!', schreeuwde ik. De attractie ging mega snel! Ik voelde de wind door mijn haren. Ik sloot mijn ogen en snoof de frisse lucht op. Wat deed dat goed, ik voelde me vrij. Geen moeder die met borden gooide, geen ruziënde ouders, een leventje zonder drama. Behalve paparazzi dan.

Niet veel later was het al voorbij. 'What a pity. I would have dared a second time!', mompelde ik. 'What did you think about it?', vroeg ik, toen we naar de uitgang zochten. 'Mega, super cool!', riep Millie uit. 'And you Noah?', vroeg Millie. 'Y-y-yeah. I liked it. But you should know one thing! I will never go in here again!!', zei Noah. 'Aww, is Nono a little scared?', plaagde ik hem. 'No, on the contrary!', sprak Noah. 'Noah, you were frozen. You could barely move. Now admit that you were scared!', zei Millie. 'okay okay. Maybe I was just a little bit scared...', zei Noah een beetje beschamend, dat was duidelijk te zien aan zijn gezichtsuitdrukkingen. 'Awwh, poor Nono.', zei ik met een pruillip. Iedereen schoot in de lach. We zwegen. 'God damn it. We have been walking around here for three minutes to look for the exit of this attraction. Looking for the exit of the park I can still understand, but this? This is silly isn't it? They have to draw arrows on the ground so that we can find the exit of an attraction. I'm going to sue them.', mopperde ik. 'And does anyone have an idea for Debbie and Finn yet?', vroeg Noah. Ik schudde mijn hoofd. Millie deed hetzelfde. Alle drie zuchtten we.

Na nog een beetje ronddwalen, vonden we de uitgang van de attractie. We zagen Finn en mijn vader op het bankje zitten. We liepen op hen af. Tot onze verbazing zat er nog iemand bij op het bankje. Een meisje. Ze had lange rode haren. Het was. Debbie! 'How did she get here all of a sudden?', fluisterde Noah in mijn oor. 'I do not know! But I can tell you one thing... Mission completed!', zei ik tegen Noah.

--
Sorry voor klein hoofdstukje 🥲 Hoop dat jullie ervan genoten hebben en tot H28! <3 Ps. Hoofdstuk 28, 29 en 30 komen allemaal vandaag nog online te staan 💕 SO: Debbieebben_ luv ya en beterschap ❤️‍🩹

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu