-- Hoofdstuk 48 --

31 23 3
                                    

----- Hoofdstuk 48 -----
Het verhaal over seizoen vier leek me ongelofelijk fijn! Ik kon niet wachten om eraan mee te doen! 'So now I'm going to tell you about your character! The name of your role will be Elanor. She is 13 years old, so she's younger then you are in real life. Elanor is really curious about everything! She loves the nature! And she is Jonathan and Will's niece of course!', legde Matt uit. Ik knikte, mijn rol klonk heel erg leuk.

'I think that's everything we have to tell you right now. We are going to start filming in august, thats in 26 days. You think you will be there?', vroeg Ross. Ik knikte: 'i'll be there.', zei ik. 'Alright, i'll send you everything on text so you can't forget!', zei Matt met een vriendschappelijke knipoog. Ik vond het maar raar maar ik zei niets. Ik keek ongemakkelijk naar mijn schoenen.

We mochten alweer naar huis. Ik was zo gelukkig. In de auto belde ik Millie op. De telefoon ging over, dat wist ik wel. Maar ze nam maar niet op ik haalde mijn schouders op. 'She doesn't answer the phone.', zei ik verbaasd. 'It is only 11 am, she's probably sleeping, you know her!', zei Noah giechelend. Ik lachte mee. Hij had vast gelijk.

Ik zuchtte. 'Something wrong?', vroeg Noah. Hij keek me aan. 'Watch the road!', riep ik uit. 'Calm down babe, trust me. I have everything in control! Now, tell me what's wrong.', zei Noah. 'Nothing Noah, it just feels like i found a part of me! I'm happy but I'm really tired', mompelde ik. 'It's only 11 am!', riep Noah uit. 'I know but i need some sleep, I didn't really sleep last night with the swimming. Remember?', legde ik uit. Noah knikte. Hij lette even niet op de baan om mij snel een kusje op mijn wang te geven.

--
OMG OMG OMG! DANKJEWEL VOOR DE DUIZEND READS! DIT HAD IK ZO NIET ZIEN AANKOMEN 😭🙌 IK BEN ZO BLIJ!! <3 daarom shoutout naar iedereen die mij steunde in mijn doel te bereiken maar dan toch vooral shoutout naar strangerxzitters want zij is dan nu toch echt wel degene die mij dit heeft laten bereiken 🤍🤠 ik houd zoveel van jullie! :p

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu