----- Hoofdstuk 28 -----
We liepen op Finn, Debbie en papa af. 'Hi guys!', zei Noah. Hij richtte zich tot Debbie. 'Hi, my name is Noah. Nice to meet you.', stelde Noah zichzelf voor en hij stak zijn hand naar haar uit. Debbie nam zijn hand vast en schudde ermee. 'Nice to meet you too!', antwoordde Debbie. Noah verstijfde. Ik vond het maar gek. 'Noah, you don't need to be scared of her, she's really nice!', stelde ik hem gerust. 'That's not it.', fluisterde Noah. Ik haalde mijn schouders op. Hmm...Vreemd.We stonden nog een tijdje samen bij het bankje. 'So, Debbie, how old are you?', vroeg Millie. 'I'm 16', antwoordde Debbie. Ik knikte. We praatten nog wat. 'Shall we go to the next attraction? Debbie can stay with us if she wants.', stelde Finn voor. 'Yes, our goal is to get Debbie and Finn together so why not!', fluisterde Millie in Noah's oor. Ze was niet stil genoeg, daarom kon ik het horen, Debbie ook: 'You guys know that i can hear y'all?', zei Debbie. 'Oop-', zei Millie en ze beet op haar lip. Ik schoot in de lach: 'Mills, you got to learn how to be quiet.', plaagde ik haar. 'I can't help it!', zei ze al lachend. Debbie nam haar tasje vast en met z'n zessen gingen we op pad. Dit keer gingen Millie en ik voorop. Noah praatte wat met mijn vader en ja, je kan al raden met wie dat Finn omging: Debbie. 'I guess they are soulmates. I mean, look at them, i've never seen Finn this happy before, i know it sounds weird because they met 20 minutes ago, but still, aren't they ment to be?', vroeg Millie. Ik keek achterom. Ik zag hoe dat Debbie een snoepje in Finns mond mikte. Het snoepje raakte Finn's neus en raakte de grond. 'Three second rule!', zei Finn en raapte het snoepje op. Debbie en hij begonnen hard te lachen. Ik keerde terug naar mijn gesprek met Millie: 'I think the same. I can't say that it's weird because I already had a relationship with Noah two days after i met him. But this is extreme! Finn is in heaven! Mentally is he with his head in the clouds! He is really in love, Mills. I bet they will text each other all the time!', antwoordde ik. Millie knikte. 'Can we talk about something else?', vroeg Millie. 'Of course!', antwoordde ik.
'Oh my God! Guys! I've been here before and this is my favorite attraction! Its going like this.', zei Debbie en ze deed een gebaar van een autootje dat een helling afrijd en daarna twee keer overkop gaat. 'Awesome!', riep ik uit. 'Who's in?', vroeg Debbie. 'I am!', riep ik. 'Yeah me too.', antwoordde Millie. 'I am usually scared of those things, but i'll try it out for you.', zei Finn aarzelend tegen Debbie. 'You see? Soulmates! He wouldn't have done that for me! He's in love! Definitely in love!', fluisterde Millie in mijn oor. Ik knikte. 'I stay here, the last attraction didn't go as hard as this one and i was already frozen at that one, you don't wanna know how scared i will be in this one, which's two times scarier!', mompelde Noah. Papa besloot ook niet mee te gaan. 'Alright!', zei ik. Ik gaf papa een snelle knuffel en gaf Noah een kusje op zijn mond. 'Bye!', zei ik. En met z'n vieren gingen we de wachtrij van de attractie binnen.
-
Dikke so naar de beste: Debbieebben_ <3
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfiction- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...