----------- Hoofdstuk 142-----------
We waren aangekomen en we kregen de informatie dat debbie haar keizersnede al gehad had, dat ging dus megasnel. Ze zijn nu haar buik aan het dichtnaaien. Finn was bij Debbie. De baby is onderzoeken aan het doen en binnen een uurtje of twee kunnen we debbie gaan bezoeken. Ik ben niet helemaal zeker of Rose wel 1 tot 2 uur rustig kan blijven, meestal houden we haar rustig met knuffeltjes en muziekjes die ze leuk vind of bumba. Of we leren haar woordjes. Maar mijn 4G is al bijna op voor deze maand, we zijn knuffeltjes vergeten en woordjes interesseren haar niet zo veel meer, en zeker geen twee uur aan een stuk. 'Hey Mills, can i borrow your phone?', vroeg ik. 'Sure.', zei ze en ze gaf mij haar telefoon. 'My code is 1902', zei ze vlug. Ik knikte dankbaar. Ik ging naar youtube en zette bumba op. 'what the actual fuck is that? Thats the creepiest clown i've ever seen.', verzekerde Millie mij. 'it's the show i watched when i was about 4 years old i loved it.', zei ik. 'its even more scaring than stranger things. Gosh please dont give Rose trauma's. she needs a good childhood', zei Millie. 'She likes it.', zei ik. 'Alright.', zei Millie en ze keek met Rosa mee naar Bumba.Een paar uur later was Millies telefoon plat. Ik gaf haar mijn powerbank die ik altijd en overal meehad. 'thanks', zei ze. De dokter kwam en zei dat we haar mochten gaan bezoeken. We gingen haar kamer in, naast haar bed stond ook weer zo een klein bedje waar het kind in lag.
'hey how are you?', vroeg Millie. 'I've had painkillers so I don't really feel much pain I'm going to have to stay here for a few days and I have an ugly scar onI've had painkillers so I don't really feel much pain I'm going to have to stay here for a few days and I have an ugly scar on my whole belly', zei Debbie. Ik knikte. 'is it a he or a she?', vroeg ik. 'its a she, her name is Alana which means beautyful.', zei Debbie. 'Congrats.', zei Noah tegen Debbie en Finn. 'Thanks Noah.', zei Finn.
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfiction- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...