- Hoofdstuk 101 -

8 1 0
                                    

----------- Hoofdstuk 101-----------
Niet veel later hadden we allerlei spullen, we hadden een bed, natuurlijk zat dat nog niet in elkaar gezet en zat het in een doos, we hadden een kast gekocht, ook eentje die we zelf in elkaar moesten zetten. En we hadden nog wat knuffels, posters van kinderprogramma's en die dingen gekocht.

Het kostte natuurlijk heel veel, maar nu ik met stranger things meespeel en een grote rol heb in de serie word ik met miljoenen betaald. Zelfs als ik niet betaald zou worden had ik alsnog meegespeeld.

Nadat we afgerekend hadden propten we alle dozen en al het speelgoed de koffer in. 'Pfew, that was hard', zei Millie toen we klaar waren. Ze stapte in de auto. Ik deed hetzelfde. Ik nam een fles water uit mijn tas. Ik dronk ervan. 'Do you want some?', vroeg ik. 'Yes please.', mompelde Millie. Ze dronk het water op alsof ze bijna uitgedroogd was. Ik moest lachen.

Toen we eindelijk thuis aangekomen waren, was het tijd om de kamer in te richten. Het inrichten was mega leuk. We hadden veel plezier met het bed en de kast in elkaar te zetten, vooral omdat we het plannetje niet snapte.

Toen de kamer af was, gaf ik Millie een high-five.

@sophialeclarck ☑️

sophialeclarck: This is gonna be your new room Taylor<3❤️‍🩹

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

sophialeclarck: This is gonna be your new room Taylor<3❤️‍🩹

Ik kreeg veel comments binnen waarin fans vroegen of ik zwanger was. Ik moest lachen maar na een tijdje werden fans bezorgd. Gelukkig had Mills gecomment dat Taylor de dochter is van mijn vaders nieuwe vriendin.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu