- Hoofdstuk 54 -

22 3 2
                                    

----------- Hoofdstuk 54 -----------
Terwijl we wachtten tot de cake klaar is om opgehaald te worden, bespreken we alles over mijn auditie en mijn rol. We konden het natuurlijk niet hebben over jet gedoe met Debbie en Noah zijn zusje aangezien Debbie er zelf bij zat. Het voelde slecht om dingen te verbergen voor Debbie maar het is echt om Noah te helpen. Hij struggled er erg mee.

We hadden het mega super gezellig. Ik had de beste tijd van mijn leven. Ik kreeg een melding binnen op mijn telefoon. Waarschijnlijk weer een felicitatie bericht of zo. Millie kon haar mond niet houden en heeft het op Twitter gegooid. Nu krijg ik het afgelopen kwartier al 99+ meldingen op tiktok, Snapchat, Twitter, Facebook en alles wat je maar kunt bedenken.

Maar nee hoor. Het was geen berichtje van een fan die me wou feliciteren. Het was River. Mijn vriendin van België (hoofdstuk2) ik zuchtte. Wat wilde ze nu weer van me. Eerst niets van zich laten horen en daarna terug komen nu ik populair ben en ik een gelukkiger leven leidt? Nah, zij gaat mijn dag niet verpesten. Ik legde mijn, nog steeds gebroken, telefoon aan de kant.

Maar hoe hard ik plezier wou maken, hoe hard ik hoopte River, Stella en Raily te vergeten, ze spookten door mijn hoofd als gestoorde... gestoorde geesten? Ja, ze spookten door mijn hoofd als gestoorde geesten. Ik wou weten wat River had gestuurd. Ik opende haar berichtje dan toch:

*Sophia has joined the chat.*
River: Hey Sophia. Mogen wij misschien eens langs komen, en Millie enzo ontmoeten? We zouden dat megaaaaaa graag willen. Groetjes River.

Ik staarde naar het berichtje. De letters werden zwarte vlekken. Ik schudde mijn hoofd door elkaar zodat ik de focus terug kreeg. Hoe durfde dat kreng?

Zomaar terug naar me omkijken voor fame, mijn vrienden en een gratis reisje? Nee, vergeet het. Ik nam de moeite zelfs niet om te antwoorden, dan zal ze wel snel genoeg begrijpen dat het antwoord nee is.

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu